
Los grupos municipales del PSdeG y BNG, que forman Gobierno local en Santiago de Compostela, rechazaron la propuesta hecha por el PPdeG de que se constituyese una comisión municipal para buscar soluciones al fenómeno del botellón. El portavoz municipal del PP de Santiago, Gerardo Conde Roa, hizo la propuesta en el pleno municipal extraordinario, convocado a petición de los populares y en el que se instaba al Gobierno local a exponer las medidas que adopta para tratar el fenómeno del botellón. Así, a partir de algunos datos socio-sanitarios, expuso la "preocupación" del Grupo Municipal del PP por el consumo de alcohol por los adolescentes y jóvenes residentes en Santiago, así como por las "consecuencias múltiples de convivencia y salud pública".
La portavoz del PSdeG de Santiago y concejal de Seguridad Ciudadana, Marta Álvarez-Santullano, calificó de "disparate" y de "falta a la verdad" las declaraciones de ediles populares sobre que el Ayuntamiento habilite espacios públicos para beber y defendió las políticas "transversales", con medidas de tipo educativo, una ordenanza municipal de Convivencia y la demanda a la Xunta de una legislación en la materia.
Por parte del BNG, la concejal de Medio Ambiente, Elvira Cienfuegos, manifestó que el botellón es un fenómeno social "complejo" y por lo tanto, las medidas a adoptar a corto, medio y largo plazo también lo son y abogó por "un gran pacto social" entre administraciones, padres, jóvenes y sociedad en general.
Foron presentadas as xornadas Galicia Biodays, que buscan posicionar Galicia como un territorio de referencia en innovación biotecnolóxica no ámbito internacional. Este evento vaise celebrar os días 6 e 7 de maio no Auditorio Mar de Vigo, e permitirá reforzar a marca Galicia Calidade en biotecnoloxía, fomentar o intercambio de coñecemento e establecer novas colaboracións científicas, empresariais e institucionais. Está previsto que asistan máis de 1000 persoas de 9 biorrexións convidadas, con máis de 130 relatores.
Alfonso Rueda informou de que o Consello deu conta do inicio da tramitación do anteproxecto da que será 'a primeira Lei do terceiro sector da acción social de Galicia'. Unha norma que busca 'unificar nun único texto legal a regulación deste eido e recoñecer de xeito formal o seu traballo e o papel que xogan as entidades na sociedade galega'. A necesidade de aprobar esta lei xustifícase na importante presenza destas entidades en Galicia, preto de 1.500, -que constitúen 'unha auténtica rede de solidariedade', segundo resaltou a conselleira de Política Social e Igualdade, Fabiola García-, para apoiar as persoas e fogares máis vulnerables.