
Nota de prensa remitida por la Dirección de Promoción de O Hospital:
El cortometraje O Hospital se estrena el día 21 de diciembre a las 20,30h en el Auditorio de la Facultad de Ciencias de la Comunicación da Comunicación. La cinta, que narra la historia de cuatro atracadores rodeados de fenómenos paranormales, fue gravada en condiciones de gran dificultad en el antiguo Hospital Xeral, en la calle Galeras en Santiago de Compostela. El tétrico ambiente de las ruinas del antiguo Hospital Xeral colaboró a crear una atmósfera visual terrorífica que dejará sorprendidos a los espectadores.
Este corto cuenta con la colaboración de algunos actores gallegos como Antonio Mourelos, Monti Castiñeiras, Antonio Durán Morris y Jose Barato. Cabe destacar también en el rodaje la colaboración de uno de los grandes técnicos cinematográficos, Enrique Banet.
O Hospital es un cortometraje en gallego, subvencionada por la Consellería de Cultura en 2007 y con la colaboración especial de la Universidad de Santiago, TV7 y Área 5.1. El intrigante corto se hizo, además, con un equipo técnico formado mayoritariamente por algunos de los antiguos compañeros en la carrera de Comunicación Audiovisual del director compostelano Iván Seoane.
O mapa vitivinícola galego artéllase arredor de cinco denominacións de orixe -Valdeorras, Ribeiro, Rías Baixas, Monterrei e Ribeira Sacra- e catro indicacións xeográficas protexidas -Terra de Betanzos, Ribeiras do Morrazo, Val do Miño-Ourense e Barbanza e Iria-, ademais das IXP específicas para bebidas espirituosas -Licor Café, Licor de Herbas, Orujo de Galicia e Augardente de Herbas-. Estes selos certifican a procedencia e o control rigoroso do proceso produtivo, reforzando a confianza do consumidor e permitindo que os produtos agroalimentarios galegos gañen presenza e competitividade nos mercados. A súa trazabilidade e garantía de calidade representan, en conxunto, a esencia do que identifica á Galicia Calidade.
O presidente da Xunta, Alfonso Rueda, informou hoxe de que o Executivo autonómico 'vai presentar alegacións' á proposta de planificación da rede de transporte eléctrica para o período 2025-2030 presentada polo Estado o pasado mes de outubro xa que 'apenas reserva un 2,8% do investimento total para Galicia'. Rueda resaltou que as comunidades necesitan 'infraestruturas eléctricas modernas e adaptadas á realidade actual do tecido industrial e ao crecemento previsto no futuro'. Nesta liña, lembrou que contar con estas instalacións 'é fundamental para o desenvolvemento económico das comunidades'.