Noticias

La Real Filharmonía pone música al nuevo vídeo promocional de Santiago de Compostela

La producción, basada en un plano secuencia que recorre los lugares emblemáticos de la capital gallega siguiendo una pompa de jabón, promete resultados espectaculares porque emplea, por primera vez en Galicia, medios técnicos propios del cine hollywoodiense.

La Real Filharmonía de Galicia pone música al nuevo video promocional de Santiago de Compostela. La orquesta, que está auspiciada por el Consorcio de la Ciudad, graba la pieza musical que acompañará el trabajo audiovisual encargado por Incolsa-Turismo de Santiago para la promoción exterior de la capital gallega. Según la información facilitada por el Ayuntamiento de Santiago, la producción, basada en un plano secuencia que recorre los lugares emblemáticos de la capital gallega siguiendo una pompa de jabón, promete resultados espectaculares porque emplea, por primera vez en Galicia, medios técnicos propios del cine hollywoodiense.

El carácter cinematográfico del video promocional aparece subrayado por la banda sonora compuesta por Manuel Riveiro. En la música que confluyen elementos tradicionales, una mezcla de géneros que incluso incluye sonidos evocadores de la tuna compostelana y que concluyen con el grande momento sinfónico protagonizado por la Real Filharmonía de Galicia, que cierra el vídeo en un gran plano final grabado por la noche en la Praza de las Praterías. La música acompaña al "nuevo y ambicioso video promocional" con el que Turismo de Santiago renovará la imagen de la ciudad ante los mercados nacionales e internacionales.

R., 2007-11-10

Actualidad

Foto del resto de noticias (festival.jpg) O festival desenvolverase no adro da sede da SGAE no parque de Vista Alegre, en Santiago de Compostela. O primeiro en ocupar o escenario será o rimador de Muros 9Louro, talento emerxente que segue a pegada doutros coñecidos grupos muradáns, como The Rapants ou Capital Voskov. Este mesmo ano lanzou o seu primeiro traballo discográfico, Nove noves, cunha variada mestura de funk, bachata, reguetón, trap e pop. A continuación, será a quenda da viguesa de ascendencia brasileira Lua de Santana. O dúo compostelán Boyanka Kostova pechará o festival Acento 2025 coa súa proposta retranqueira, na que o urbano e os sons máis contemporáneos conviven co tradicional.
Foto de la tercera plana (union-europea.jpg) O secretario xeral de Industria e Desenvolvemento Enerxético, Nicolás Vázquez, interveu na Conferencia da Alianza de Rexións Europeas con Industria da Automoción, onde defendeu a necesidade de que os fondos europeos que permiten apoiar os sectores industriais sigan sendo xestionados polas rexións. No encontro, celebrado no marco dos traballos para avanzar no Plan de Acción para o sector do automóbil que presentou a Comisión Europea en marzo, Nicolás Vázquez remarcou que Galicia é partidaria de que se manteña a descentralización dos fondos de cohesión.

Notas

Entre os anos 2016 e 2018, o experimento ANITA (Antarctic Impulsive Transient Antenna), unha rede de antenas montada en globo sobre a estratosfera da Antártida, detectou dous misteriosos sinais de emisión de radio que espertaron un grande interese na comunidade científica. Parecían proceder do interior da Terra, coma se a partícula que as producise tivese atravesado miles de quilómetros do subsolo sen interactuar con ningunha outra partícula.
O International Space Science Institute-ISSI acaba de prolongar dous anos máis o proxecto que desde o ano 2022 desenvolve un equipo internacional liderado polo físico da Universidade de Vigo Juan Antonio Añel que estuda os impactos do cambio climático sobre a atmosfera alta do planeta, a orbitación de satélites e o lixo espacial.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES