Con la mediación de la Consellería de Economía e Facenda de la Xunta de Galicia, las tres universidades gallegas -A Coruña, Santiago de Compostela y Vigo- y Bic Galicia suscriben un acuerdo de colaboración para la creación y el desarrollo de empresas de base tecnológica.
Fomentar el espíritu empresarial y aprovechar los recursos y oportunidades que aportan las nuevas tecnologías para atender las demandas sociales son algunos de los objetivos de las políticas económicas impulsadas por el Centro Europeo de Empresas e Innovación de Galicia (Bic Galicia) que también persigue intensificar su colaboración con las universidades gallegas al considerar que en estos centros educativos se encuentra la base para la creación de nuevos proyectos de alto contenido tecnológico y de investigación que pueden llegar a constituirse en empresas innovadoras.
En esta línea de trabajo, Bic Galicia está presente, junto a centros de otras autonomías españolas, en el desarrollo del programa piloto Empresas Innovadoras de Base Tecnológica impulsado por el Ministerio de Ciencia y Tecnología.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.