Noticias

Arranca la preparación de un Plan Gallego de las Artes Escénicas

La Consellería de Cultura promueve un proceso de participación del sector cultural en la elaboración del documento estratégico. Se pretende poner en marcha en 2008 e incluye 120 medidas para potenciar el teatro y la danza.

La Consellería de Cultura e Deporte abrió, con una primera reunión, el proceso de participación del sector cultural en la elaboración de un Plan Galego das Artes Escénicas de carácter estratégico, cuya previsión es que esté en vigor en 2008, según el calendario establecido por departamento autonómico. El Auditorio de Galicia, en Santiago de Compostela, acogió la sesión de trabajo en la que la conselleira de Cultura, Ánxela Bugallo, el director xeral de Creación e Difusión Cultural, Luis Bará, y el gerente del Instituto de Artes Escénicas e Musicais (Igaem), Miguel Martín, presentaron a representantes del sector el borrador del citado plan, con más de 120 medidas, para dotar de protagonismo social y proyección exterior al teatro y la danza gallega.

Fuentes próximas al proceso de participación explicaron que esta jornada sirvió para que más de 50 personas, en representación de distintos departamentos de la Xunta -Cultura, Innovación e Industria, Traballo, Economía e Vicepresidencia- y del sector cultural y, específicamente, de las artes escénicas, conociesen el documento de trabajo e iniciasen los trabajos, que continuarán se prolongarán hasta septiembre. La previsión de Cultura es que el Plan Galego das Artes Escénicas esté finalmente redactado en octubre y que su presentación a toda la sociedad sea en noviembre, en un Congreso de Teatro Galego, y que en 2008 esté operativo, coincidiendo con la finalización del trámite parlamentario y entrada en vigor de la ley que transformará al Igaem en la Agic.

Tras la primera sesión, al amparo del proceso de participación encargado a agentes institucionales y sectoriales, los meses de julio y septiembre se dedican a avanzar en las aportaciones del sector al documento por medio de reuniones de cada una de las cuatro mesas de trabajo propuestas (mesa sociocomunitaria, mesa de creación, mesa de industrias culturales y mesa de distribución y promoción).

Cultura plantea este plan integral y estratégico con el objetivo de "potenciar" el teatro y la danza gallegos y lo relaciona también con el proyecto de ley para transformar el Instituto Galego de Artes Escénicas e Musicais (Igaem) en la Axencia Galega de Industrias Culturais (Agic). El plan propuesto por Cultura está estructurado sobre cinco ejes, que pasan por la formación y creación artística; la integración de las artes escénicas en la vida comunitaria; las industrias culturales; los mercados y los públicos; y la proyección exterior.

R., 2007-06-30

Actualidad

Foto del resto de noticias (medio-ambiente.jpg) Foron presentadas as xornadas Galicia Biodays, que buscan posicionar Galicia como un territorio de referencia en innovación biotecnolóxica no ámbito internacional. Este evento vaise celebrar os días 6 e 7 de maio no Auditorio Mar de Vigo, e permitirá reforzar a marca Galicia Calidade en biotecnoloxía, fomentar o intercambio de coñecemento e establecer novas colaboracións científicas, empresariais e institucionais. Está previsto que asistan máis de 1000 persoas de 9 biorrexións convidadas, con máis de 130 relatores.
Foto de la tercera plana (apoio.jpg) Alfonso Rueda informou de que o Consello deu conta do inicio da tramitación do anteproxecto da que será 'a primeira Lei do terceiro sector da acción social de Galicia'. Unha norma que busca 'unificar nun único texto legal a regulación deste eido e recoñecer de xeito formal o seu traballo e o papel que xogan as entidades na sociedade galega'. A necesidade de aprobar esta lei xustifícase na importante presenza destas entidades en Galicia, preto de 1.500, -que constitúen 'unha auténtica rede de solidariedade', segundo resaltou a conselleira de Política Social e Igualdade, Fabiola García-, para apoiar as persoas e fogares máis vulnerables.

Notas

A Universidade da Coruña acollerá do 10 ao 14 de agosto dous congresos internacionais, o Third Solar MHD Conference e o New Frontiers in Cosmology, coincidindo co fenómeno da eclipse. Dúas citas para especialistas na materia que contan coa colaboración da Universidade da Coruña.
Financiado pola convocatoria comunitaria Europa Creativa, o proxecto HYP-Hypothesis You Preserve, ten entre os seus obxectivos a creación dunha 'enciclopedia dixital colaborativa de historia alternativa', unha disciplina que propón reflexionar sobre que tería acontecido se determinados feitos históricos se tivesen desenvolvido dunha forma diferente.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES