Noticias

María Bouzas, elegida presidenta de la Academia Galega do Audiovisual

La organización de la gala de los Premios Mestre Mateo'06 o el Foro Academia Abierta se mantienen como primeros objetivos a cumplir.

La Asamblea Extraordinaria de la Academia Galega do Audiovisual ha elegido a María Bouzas como presidenta de una institución que aglutina a los profesionales del cine y de la televisión.

Entre los primeros objetivos a cumplir tras el relevo en la Presidencia por la Academia del Audiovisual figura la organización del Foro Academia Abierta previsto para el 30 de noviembre y el 1 de diciembre, que trata el tema central del cine digital, abordándose desde los primeros pasos del nuevo sistema hasta la postproducción sobre la que se ampliará el debate hasta la tvmovie o el documental. También está prevista la organización de un foro sobre la definición del Audiovisual Gallego centrándose en aspectos financieros, empresariales y agentes sociales que deberían implicarse en la producción audiovisual gallega como la banca, empresas privadas o medios de comunicación.

Dinamizar la página web de la Academia fomentando la participación de los socios en los foros de debate es otro de los objetivos propuestos con el fin de conseguir una mayor implicación de los profesionales en el funcionamiento de esta institución que pretende incentivar el debate abierto sobre los problemas del sector. Igualmente se planteó la posibilidad de crear una comisión encargada del estudio de las publicaciones que la Academia podría y debería asumir, tanto en soporte papel como digital, barajándose la posibilidad de editar un anuario compilatorio de las actividades del sector y otros trabajos que fomenten el debate y la reflexión sobre determinados temas de interés.

Además, la Academia Galega do Audiovisual mantiene la concesión de los Premios Mestre Mateo'06 cuyo plazo de apertura para la recepción de candidaturas se abre el 1 de diciembre.

R., 2006-10-17

Actualidad

Foto del resto de noticias (nenos-clase-estudo.jpg) O sistema educativo galego contará con 536 centros plurilingües o próximo curso 2026/27 nas etapas de Infantil, Primaria, ESO ou Bacharelato e FP. Seis centros decidiron incorporarse a esta iniciativa e outros dous ampliar a súa participación na mesma a outras etapas, o que confirma o incremento progresivo deste modelo, voluntario para os centros, desde a súa posta en marcha. Do total dos centros con modelo plurilingüe, 445 serano en Primaria e 93 en ESO (se ben parte deles sono en ambas etapas á vez), 259 en Infantil, 16 centros en Bacharelato e 40 en FP. Ademais dos centros plurilingües, a Consellería oferta diversas modalidades. Así, outros centros optan por contar con seccións bilingües.
Foto de la tercera plana (proxecto-xenoma.JPG) O Proxecto Xenoma Galicia, que procura detectar variantes de risco para enfermidades hereditarias graves como o cancro de mama e ovario, a síndrome de Lynch ou a hipercolesterolemia familiar, xa permitiu detectar 42 persoas positivas entre as 2.504 mostras que se levan analizado. Este programa pioneiro de cribado xenético acada 2.504 mostras analizadas ata o de agora dos 4.261 participantes reclutados ata o momento, rexistrando unha taxa de positividade do 1,7 %.

Notas

No marco do convenio asinado pola USC e a Deputación da Coruña, o grupo de investigación Histagra da USC, tamén pertencente ao Centro de Investigación Interuniversitario das Paisaxes Atlánticas Culturais (CISPAC), está a coordinar o estudo histórico e arqueolóxico das fosas localizadas no cemiterio de Serantes (Ferrol). A primeira cata arqueolóxica neste espazo desenvolverase entre o luns 31 de agosto e o venres 11 de setembro.
Pódese prever como se comportará a rótula despois dunha operación de prótese de xeonllo? Unha investigación desenvolvida no Centro de Investigación en Tecnoloxías Navais e Industriais (CITENI) da Universidade da Coruña permite simular o movemento desta articulación tras a intervención e estudar como as características de cada paciente poden influír na elección do tratamento.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES