Noticias

María Bouzas, elegida presidenta de la Academia Galega do Audiovisual

La organización de la gala de los Premios Mestre Mateo'06 o el Foro Academia Abierta se mantienen como primeros objetivos a cumplir.

La Asamblea Extraordinaria de la Academia Galega do Audiovisual ha elegido a María Bouzas como presidenta de una institución que aglutina a los profesionales del cine y de la televisión.

Entre los primeros objetivos a cumplir tras el relevo en la Presidencia por la Academia del Audiovisual figura la organización del Foro Academia Abierta previsto para el 30 de noviembre y el 1 de diciembre, que trata el tema central del cine digital, abordándose desde los primeros pasos del nuevo sistema hasta la postproducción sobre la que se ampliará el debate hasta la tvmovie o el documental. También está prevista la organización de un foro sobre la definición del Audiovisual Gallego centrándose en aspectos financieros, empresariales y agentes sociales que deberían implicarse en la producción audiovisual gallega como la banca, empresas privadas o medios de comunicación.

Dinamizar la página web de la Academia fomentando la participación de los socios en los foros de debate es otro de los objetivos propuestos con el fin de conseguir una mayor implicación de los profesionales en el funcionamiento de esta institución que pretende incentivar el debate abierto sobre los problemas del sector. Igualmente se planteó la posibilidad de crear una comisión encargada del estudio de las publicaciones que la Academia podría y debería asumir, tanto en soporte papel como digital, barajándose la posibilidad de editar un anuario compilatorio de las actividades del sector y otros trabajos que fomenten el debate y la reflexión sobre determinados temas de interés.

Además, la Academia Galega do Audiovisual mantiene la concesión de los Premios Mestre Mateo'06 cuyo plazo de apertura para la recepción de candidaturas se abre el 1 de diciembre.

R., 2006-10-17

Actualidad

Foto del resto de noticias (proxecto-xenoma.JPG) O Proxecto Xenoma Galicia, que procura detectar variantes de risco para enfermidades hereditarias graves como o cancro de mama e ovario, a síndrome de Lynch ou a hipercolesterolemia familiar, xa permitiu detectar 42 persoas positivas entre as 2.504 mostras que se levan analizado. Este programa pioneiro de cribado xenético acada 2.504 mostras analizadas ata o de agora dos 4.261 participantes reclutados ata o momento, rexistrando unha taxa de positividade do 1,7 %. En decembro do ano 2024, botaba a andar o programa coa posta en marcha de dúas probas piloto, consistentes na recollida de mostras de sangue e de saliva.
Foto de la tercera plana (festaclown-2026.jpeg) O Festaclown volve a converter Vilagarcía de Arousa nun dos puntos de referencia do circo e das artes de rúa en Galicia, entre o 17 ao 22 de agosto, cunha programación que nesta edición reforza especialmente a súa dimensión internacional e o seu compromiso coa inclusión. Compañías e artistas procedentes de Colombia, Arxentina e Australia compartirán cartel con destacadas formacións galegas e do resto do Estado nun programa para todos os públicos que se desenvolverá fundamentalmente ao aire libre en rúas, parques e prazas da cidade.

Notas

A Reitoría da UDC acolleu a inauguración do congreso internacional 'New Frontiers in Cosmology', que terá lugar do 10 ao 14 de agosto. Este encontro, organizado polo Centro de Física Cosmolóxica de Berkeley, a Fundación Simons e a UDC, coa colaboración do CITIC, reúne nestes días a máis de 250 persoas investigadoras de referencia internacional no ámbito da cosmoloxía para analizar os principais retos e avances desta disciplina.
As comunidades que habitaron Colombia hai miles de anos lograron realizar extraordinarias obras de enxeñaría baseadas na cooperación entre grupos familiares, sen necesidade dun goberno centralizado, segundo demostra un novo estudo que acaba de publicar a revista Communications Sustainability e cuxa autoría corresponde á USC, á Universidade de Cambridge e ó Instituto Colombiano de Antropología e Historia.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES