
La Federación Gallega de Cofradías de Pescadores participa por primera vez en la Feria Internacional de Productos de Pesca (SEAFOOD), que se celebra en Bruselas entre los días 9 y 11 de mayo, según informaron fuentes de esta federación.
Las cofradías de pescadores de Galicia pretenden aprovechar esta feria para promocionar la actividad de la pesca artesanal y el marisqueo, así como los productos derivados de estas dos actividades. Los responsables de esta federación promueven contactos con otras organizaciones pesqueras para impulsar proyectos conjuntos, que repercutan en mejoras para este sector, según indicaron las mismas fuentes a través de un comunicado de prensa.
Los representantes de los pescadores gallegos también estudian mantener encuentros con europarlamentarios para darles cuenta de la importancia que tiene la pesca artesanal y el marisquero para la Comunidad Autónoma gallega.
La delegación gallega está integrada por el presidente de la Federación Gallega de Cofradías de Pescadores, Evaristo Lareo, al que acompañan los presidentes de las federaciones provinciales de Pontevedra, A Coruña y Vigo.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.