La Xunta de Galicia estudiará la creación de un laboratorio de ideas y de desarrollo de proyectos audiovisuales, según garantizó el director general de Comunicación Audiovisual, Manuel Fernández Iglesias. El representante de la Xunta recogió así las demandas de la Asociación de Directores e Realizadores de Galicia (CREA) en la presentación de un DVD sobre estos profesionales gallegos elaborado para su promoción.
El DVD CREA 2006 es un catálogo audiovisual e interactivo que reúne a la mayoría de los profesionales gallegos de esta rama de la industria audiovisual, en total 43 de los 45 asociados a la entidad. El documento presentado en el Centro MANS de A Coruña persigue «finalidades laborales, de divulgación y de promoción pública del sector audiovisual del país», según explicaron sus creadores.
Aglutina a nombres ya conocidos del audiovisual gallego, como Antón Reixa (Filmanova), Jorge Algora (Adivina Producións), Angel de la Cruz, Ignacio Vilar o Héctor Carré, presidente de CREA. La publicación ofrece información completa sobre las trayectorias de estos 43 profesionales, como su biografía, filmografía, formación y premios. También incorpora más de dos horas de vídeo con fragmentos de sus obras más representativas y material gráfico con fotos de rodajes, fotogramas y carteles.
CiberLabFP configúrase como un espazo de aprendizaxe, experimentación e desenvolvemento de competencias en contornos reais que integran tecnoloxías da información (IT) e de operación (OT) para así adaptar a Formación Profesional aos novos escenarios de transformación dixital. Entre as súas funcionalidades destacan a formación especializada do profesorado, a simulación de ciberataques e defensa en contornos virtuais, a análise forense industrial ou a validación de sistemas. Ademais, contará cunha estación móbil que permitirá levar a tecnoloxía a centros educativos e realizar demostracións en empresas e feiras.
Celebrouse hoxe a sesión constitutiva do Foro do Litoral de Galicia, que será o máximo órgano colexiado de consulta e participación do conxunto da sociedade co fin de optimizar a xestión e ordenación da costa galega. Nel están representadas a Administración autonómica e as locais así como os sectores social, científico, económico e medioambiental e as entidades implicadas na protección do patrimonio natural co fin último de garantir unha gobernanza que permita unha participación suficiente de todos os sectores da sociedade interesados no litoral. A constitución do foro facilitará a partir de agora facer un seguimento das normas, políticas e instrumentos do litoral.