Noticias

Educación pone a disposición del alumnado un simulador para calcular la nota de admisión a las Universidades

La Consellería de Cultura, Educación y Ordenación Universitaria acaba de poner a disposición del alumnado gallego que comienza hoy la prueba de la ABAU (Evaluación de Bachillerato para el Acceso a la Universidad) un simulador para calcular la nota de admisión en las distintas titulaciones de las tres universidades del Sistema Universitario de Galicia (SUG). Esta herramienta es muy sencilla de emplear. El alumno o alumna debe introducir la nota que obtenga en las distintas partes de la prueba de la ABAU y la nota media de bachillerato.

La nota de la ABAU estará compuesta por la nota de las materias de la parte obligatoria y las notas de las distintas materias de la parte voluntaria objeto de ponderación. De manera automática, el simulador calculará la nota final de admisión a cada una de las titulaciones del SUG. Además, se pueden seleccionar los cinco grados de más interese para el alumno o alumna.

Hace falta diferenciar la nota de admisión –esto es, la calificación final obtenida tras la suma de la nota de bachillerato y de la ABAU y las pertinentes ponderaciones en función de la titulación escogida– con la nota de corte, puesto que esta es la nota de acceso a la Universidad del último estudiante que logró la admisión en una titulación con límite de plazas.

Este simulador ya está disponible en la página web de la Consellería, en este enlace.

R., 2018-06-12

Actualidad

Foto del resto de noticias (agua.jpg) Presentouse en Ourense a Unidade Mixta Centro de innovación galego de sistemas avanzados de tratamento de augas (CIGAT)-Biofactoría, unha alianza estratéxica entre a empresa Viaqua e o Centro Galego de Investigacións da Auga (Cetaqua) que comeza a súa fase de consolidación, na que se investirán 1,86 millóns de euros. O proxecto inclúe a proba na estación depuradora da cidade das Burgas dun prototipo demostrativo das tecnoloxías desenvoltas, que permitirá avanzar na obtención de enerxías a partir dos residuos da auga.
Foto de la tercera plana (cetgavi_inauguracion.jpg) Este mércores tivo lugar o acto de presentación, no Polígono Industrial da Granxa, no Porriño, do Centro Tecnolóxico Galego do Videoxogo. O Centro nace co obxectivo de servir de punto de encontro para todos aqueles proxectos que teñan como base os videoxogos pero tamén, como transferencia tecnolóxica desde o sector do videoxogo cara a outras empresas e industrias. Actualmente o centro conta con 6 traballadores en persoal e, a previsión é crecer ata os 20 traballadores en 2019 aumentando os actuais proxectos e servizos que pon o centro a disposición das empresas de videoxogos e da industria en xeral.

Notas

O escritor e xornalista Manuel Guisande presentará este xoves 13, ás 20 h, no semisótano restaurante do Corte inglés da Coruña, a segunda parte do libro 'Cómo somos os galegos?, depende', un total de cincuentas relatos humorísticos sobre o galego. O acto correrá a cargo do xornalista radiofónico Pablo Portables e durante o mesmo, Guisande preparou unha sorpresa surrealista para os asistentes á que denomina Romaría urbana.
Xuventude Crea está composto por trece disciplinas: artes plásticas, banda deseñada, cociña, deseño de xoias, fotografía, grafitti, moda, música, poesía, relato breve, skate, teatro e videocreación. Ao respecto, cómpre destacar que este ano, como novidade, incluíuse ao programa a modalidade de skate, recentemente declarado deporte olímpico.
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania