
La exposición quedó abierta en la planta baja del Centro Comarcal, para poder ser contemplada por los cientos de peregrinos que diariamente pasan por estas instalaciones, y en ella reciben información sobre la comarca. Abrió el acto el Director de GaliciaDigital, Antonio Giz, coordinador de la publicación que se presentaba, haciendo historia de los cinco años que lleva en marcha el Proyecto Manuel Rodríguez López, para a continuación intervenir el Secretario Xeral de Política Lingüística de la Xunta de Galicia, Valentín García Gómez, que destacó la figura del escritor homenajeado, y la importancia de poner su vida y obra ante los numerosos peregrinos que pueden conocer a un escritor que fue vinculo entre los gallegos del país y los de la emigración en Cataluña.
Cerró el acto el Alcalde de Palas de Rei, Pablo Taboada, congratulándose de que Palas acoja esta exposición, resaltando la hermandad existente entre los ayuntamientos de Palas de Rei y Paradela para numerosas acciones y actividades. Estuvieron presentes el Alcalde y Teniente de Alcalde de Paradela (José Manuel Mato y Martín López), la Jefa territorial de Política Social de la Xunta en Lugo, Cristina Abades; la viuda del escritor, Irene López; el representante del Instituto de Estudios Ulloáns, Braulio Vilariño, y el Hijo Predilecto del Ayuntamiento de Paradela, Xesús Mato.
A conselleira do Mar, Marta Villaverde, denunciou na 53ª Asemblea Xeral da Conferencia de Rexións Periféricas Marítimas (CRPM) a actuación contraditoria da Comisión Europea que pretende reformar a Política Pesqueira Común (PPC) á vez que recorta un 67 % o fondo específico para pesca na súa proposta de novo Marco Financeiro Plurianual (MFP) 2028-2034. Así, sinalou que esta proposta do Executivo comunitario amosa un absoluto descoñecemento das necesidades do sector, ocasionando o rexeitamento unánime na comunidade.
O 61,4% dos galegos e galegas dispón de competencias básicas ou avanzadas e o 37,7% conta con competencias dixitais avanzadas, a menos de dous puntos da media estatal, situándose no oitavo lugar entre as comunidades autónomas. Son datos publicados polo INE sobre os Fogares e as TIC, analizados polo Observatorio da Sociedade da Información da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia, que sinalan que o 92,5% dos galegos e galegas de 16 a 74 anos usan internet e o 56,7% comprou online nos últimos tres meses, un 5,8% máis que o ano anterior.