Noticias

GaliciaDigital presenta en Palas de Rei su exposición y libro sobre Manuel Rodríguez López

Se inauguró en el Centro Comarcal da Ulloa, en Palas de Rei, la exposición MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, sobre la vida y obra de este escritor paradelense, que promueve GaliciaDigital con la familia del homenajeado y el Ayuntamiento de Paradela, con el apoyo de la Xunta de Galicia, D.O.Ribeira Sacra y Real Academia Gallega. Asimismo, se presentó el libro MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, 25 AÑOS DESPUÉS, que recoge medio centenar de textos literarios de escritores y amigos, junto con autores premiados en el Certamen del Ayuntamiento de Paradela.

La exposición quedó abierta en la planta baja del Centro Comarcal, para poder ser contemplada por los cientos de peregrinos que diariamente pasan por estas instalaciones, y en ella reciben información sobre la comarca. Abrió el acto el Director de GaliciaDigital, Antonio Giz, coordinador de la publicación que se presentaba, haciendo historia de los cinco años que lleva en marcha el “Proyecto Manuel Rodríguez López”, para a continuación intervenir el Secretario Xeral de Política Lingüística de la Xunta de Galicia, Valentín García Gómez, que destacó la figura del escritor homenajeado, y la importancia de poner su vida y obra ante los numerosos peregrinos que pueden conocer a un escritor que fue vinculo entre los gallegos del país y los de la emigración en Cataluña.

Cerró el acto el Alcalde de Palas de Rei, Pablo Taboada, congratulándose de que Palas acoja esta exposición, resaltando la hermandad existente entre los ayuntamientos de Palas de Rei y Paradela para numerosas acciones y actividades. Estuvieron presentes el Alcalde y Teniente de Alcalde de Paradela (José Manuel Mato y Martín López), la Jefa territorial de Política Social de la Xunta en Lugo, Cristina Abades; la viuda del escritor, Irene López; el representante del Instituto de Estudios Ulloáns, Braulio Vilariño, y el Hijo Predilecto del Ayuntamiento de Paradela, Xesús Mato.

R., 2018-05-09

Actualidad

Foto del resto de noticias (cgac-20260206.jpg) O museo da Xunta inicia a programación de 2026 co proxecto Internalities. Arquitecturas para un equilibrio territorial, impulsado polo Goberno do Estado en colaboración con Acción Cultural Española. Trátase dunha mostra que, tal e como explicou o representante da Xunta, permite “ollar os desafíos aos que deben responder as novas xeracións de arquitectos que se mostran sensibilizados coa realidade ambiental", xa que a proposta pon en valor o emprego de recursos locais, rexenerativos e de baixa pegada de carbono dunha nova xeración de estudos de arquitectura españois.
Foto de la tercera plana (sociedade-xente.jpg) A Dirección Xeral de Saúde Pública da Consellería de Sanidade considera que a onda estacional de gripe xa finalizou, ao manterse durante dúas semanas consecutivas o nivel basal de intensidade. O departamento sanitario galego vén de publicar, na súa páxina web, o informe de actividade das infeccións respiratorias agudas correspondente á quinta semana do ano, que rematou o día un deste mes.

Notas

A Vicerreitoría do Campus de Ferrol acolleu unha reunión de traballo entre a Xunta e os tres campus de especialización acreditados do Sistema Universitario de Galicia: o Campus Industrial de Ferrol, o Campus Terra de Lugo e o Campus Auga de Ourense. O seu obxectivo foi avanzar na cooperación mutua e no intercambio de estratexias co fin de aproveitar ao máximo as súas potencialidades.
xMaseda65 fala desde a emoción, cun ton honesto, íntimo e reflexivo. A súa voz conecta coa vulnerabilidade sen artificios para tender pontes co que escoita a través dun estilo directo, cru e poético. 'Estudei Filoloxía galega porque creo no poder da lingua, nas historias que contan as palabras postas'. explica. 'Na miña música busco iso: ser fiel ao que sinto, sen adornos , sen máscaras', engade.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES