Noticias

GaliciaDigital presenta en Palas de Rei su exposición y libro sobre Manuel Rodríguez López

Se inauguró en el Centro Comarcal da Ulloa, en Palas de Rei, la exposición MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, sobre la vida y obra de este escritor paradelense, que promueve GaliciaDigital con la familia del homenajeado y el Ayuntamiento de Paradela, con el apoyo de la Xunta de Galicia, D.O.Ribeira Sacra y Real Academia Gallega. Asimismo, se presentó el libro MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, 25 AÑOS DESPUÉS, que recoge medio centenar de textos literarios de escritores y amigos, junto con autores premiados en el Certamen del Ayuntamiento de Paradela.

La exposición quedó abierta en la planta baja del Centro Comarcal, para poder ser contemplada por los cientos de peregrinos que diariamente pasan por estas instalaciones, y en ella reciben información sobre la comarca. Abrió el acto el Director de GaliciaDigital, Antonio Giz, coordinador de la publicación que se presentaba, haciendo historia de los cinco años que lleva en marcha el “Proyecto Manuel Rodríguez López”, para a continuación intervenir el Secretario Xeral de Política Lingüística de la Xunta de Galicia, Valentín García Gómez, que destacó la figura del escritor homenajeado, y la importancia de poner su vida y obra ante los numerosos peregrinos que pueden conocer a un escritor que fue vinculo entre los gallegos del país y los de la emigración en Cataluña.

Cerró el acto el Alcalde de Palas de Rei, Pablo Taboada, congratulándose de que Palas acoja esta exposición, resaltando la hermandad existente entre los ayuntamientos de Palas de Rei y Paradela para numerosas acciones y actividades. Estuvieron presentes el Alcalde y Teniente de Alcalde de Paradela (José Manuel Mato y Martín López), la Jefa territorial de Política Social de la Xunta en Lugo, Cristina Abades; la viuda del escritor, Irene López; el representante del Instituto de Estudios Ulloáns, Braulio Vilariño, y el Hijo Predilecto del Ayuntamiento de Paradela, Xesús Mato.

R., 2018-05-09

Actualidad

Foto del resto de noticias (20260622-xunta.JPG) O director xeral da Axencia Galega da Industria Forestal (Xera), Alfredo Fernández, subliñou esta mañá en Santiago o potencial da Comunidade galega no emprego da madeira no eido da construción gracias ao esforzo de todos os axentes do sector forestal-madeira e do compromiso do Goberno galego para impulsar o emprego deste elemento nas edificacións que se están a levar a cabo na rexión co apoio da Administración autonómica. Fernández Ríos realizaba estas declaracións no marco da inauguración da xornada sobre o proxecto europeo de construción sustentable Life timber for all.
Foto de la tercera plana (doazon-sangue-bus.jpg) Galicia situouse en 2025 como a terceira comunidade autónoma en taxa de doazón de España, cun índice de 39 doazóns por cada 1.000 habitantes. Segundo os datos que o Ministerio de Sanidade fixo públicos, con motivo da conmemoración do Día Mundial do Doante de Sangue, as campañas de doazón desenvolvidas pola Axencia de Doazón de Órganos e Sangue (ADOS) permitiron situar Galicia nos primeiros postos, ao rexistrar 39 doazóns por cada 1.000 habitantes, sendo soamente superada por Estremadura (47/1.000) e Castela León (45/1.000).

Notas

A Deputación da Coruña entregou no Coruña Estudio Inmersivo (CEI), na Cidade das TIC, os Premios do Plan de Emprego Local (PEL) 2026, os galardóns cos que a institución provincial recoñece cada ano o talento, a innovación, a capacidade de xerar emprego e o compromiso co territorio das empresas, autónomos e iniciativas emprendedoras da provincia.
O Centro Singular de Investigación en Medicina Molecular e Enfermidades Crónicas da USC (CiMUS) acaba de adherirse como membro asociado ao proxecto Ebrains, unha iniciativa europea que ten como obxectivo fomentar a investigación relacionada co cerebro e axudar a transferir os resultados obtidos no laboratorio á industria, en beneficio dos pacientes e a sociedade.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES