
Nota de prensa del Arzobispado de Santiago de Compostela:
El arzobispo de Santiago de Compostela, monseñor Julián Barrio, presidió en la Catedral compostelana la solemne Eucaristía de la Traslación del Apóstol, en la que el presidente del Parlamento de Galicia, Miguel Ángel Santalices, ejerció de Delegado Regio. En su homilía, el arzobispo de Compostela indicó que en el momento que vivimos, nos debe preocupar que no pocas personas no encuentren sentido a su vida al desconocer a Cristo y aseguró que en nuestra sociedad necesitamos personas sensibles a la necesidad de los demás, que se dejen conmover y traten de remediarla en la medida de sus posibilidades, poniendo el corazón en lo que hacen. Las personas con discapacidad, las víctimas de la violencia, los migrantes y refugiados, los marginados esperan una respuesta sin dilación. Monseñor Barrio añadió además que en medio del desacorde conjunto de monólogos que caracteriza nuestra situación se necesita un discernimiento humilde a través de un diálogo sincero para superar la actual crisis de civilización.
Al finalizar su homilía, monseñor Barrio indicó que ponía sobre o Altar, co Patrocinio do Apóstolo, a vosa ofrenda, Excmo. Sr. Delegado Rexio, tendo en conta as intencións das Súas Maxestades e da Familia Real, dos nosos gobernantes estatais, autonómicos e locais, das persoas e familias necesitadas espiritualmente e materialmente, e de todos os que formamos os distintos pobos de España, de xeito especial dos queridos fillos desta terra galega.
El arzobispo indicó, igualmente, que la evangelización y el servicio cristiano a la sociedad serán obra de cristianos convertidos y convencidos, maduros en su fe, una fe que permita una positiva confrontación crítica con la cultura actual, resistiendo a las seducciones; que los impulse a influir eficazmente en los ámbitos culturales, económicos, sociales y políticos, y les impulse a construir una cultura cristiana capaz de evangelizar la cultura.
Fotografía: Arzobispado de Santiago de Compostela
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.