Noticias

The Chemical Brothers actuará en Santiago de Compostela en el ciclo de conciertos "Latitudes"

The Chemical Brothers participará en el Ciclo Latitudes, una programación musical promovida por Turismo de Galicia en el marco de la celebración del Año Jubilar Extraodinario de la Compasión. Este legendario grupo ofrecerá un concierto el 30 de octubre en el Multiusos Fuentes del Sar en Santiago de Compostela. Se trata de una de las cuatro únicas actuaciones que realizarán en España, junto a las que darán en Barcelona, Madrid y Bilbao. El grupo británico traerá a la meta de la Ruta Xacobea su último disco "Born In The Echoes" y los principales éxitos de su trayectoria musical que suma ya 25 años.

Con un número incontable de giras y éxitos sus espaldas y una espectacular puesta en escena, The Chemical Brothers se consolidó cómo uno de los cabezas de cartel más codiciados de los festivales de todo el mundo y los máximos representantes de la electrónica.

Programa de conciertos

Junto a este concierto, esta programación musical traerá a Galicia otros artistas de renombre. Así, visitarán la Comunidad Xoel López, Anne Etchegoyen, Michael Nyman y Leiva para deleitar tanto a los miles de turistas y peregrinos que están eligiendo Galicia como destino, como a los gallegos y gallegas.

Por su parte, el artista coruñés Xoel López llegará con su gira Paramales a la ciudad xacobea el 10 de septiembre para compartir velada con Anne Etechegoyen, todo un fenómeno musical en Francia que realizó el Camino de Santiago en una búsca espiritual y creativa que culminó en el álbum musical "Compostelle".

El 4 de noviembre, Compostela acogerá el concierto de uno de los compositores y pianistas más innovadores del Reino Unido, Michael Nyman, y el 10 de este mismo mes se subirá al escenario Leiva, que presentará su tercero disco "Monstruos".

R., 2016-08-31

Actualidad

Foto del resto de noticias (bioincubatech.jpg) A primeira incubadora galega do sector biotecnolóxico, converterase nun verdadeiro viveiro de oportunidades de investimento de alta rendibilidade permitindo a incubación de 40 novas bioempresas en Galicia. BioIncubaTech, da que xa manifestaron o seu interese en participar máis de 30 empresas tratoras como Inditex, Coren, Finsa ou Biofabri, enmárcase na Estratexia galega de impulso á biotecnoloxía 2016-2020, que ten entre os seus principais eixos de acción o de fomentar a transferencia de coñecemento ao mercado.
Foto de la tercera plana (economia_4.jpg) Galicia continúa sendo a comunidade autónoma que mellor paga aos seus provedores, ao acadar no mes de agosto un período medio de pago de 14 días, fronte aos 38 días de media autonómica, segundo os datos oficiais do mes de referencia publicados hoxe polo Ministerio de Facenda. Neste mes, o período medio de pago de Galicia situouse 16 días por debaixo do límite que establece a normativa estatal, que é de 30 días. Pola contra, a media autonómica quedou en 38 días, o que ratifica que Galicia aboa os seus pagamentos 24 días antes que o conxunto das comunidades.

Notas

A Cidade da Cultura celebra este sábado a súa primeira foliada de outono co ‘Magosto no Gaiás’. Para celebrar esta cita cultural e gastronómica con tanto arraigo na cultura popular galega, non só se contará coas imprescindibles castañas senón que se adobiará a festa cos ritmos enxebres e enérxicos de Xosé Lois Romero & Aliboria.
O venres 19 de outubro tivo lugar na Casa de Galicia en Las Palmas de Gran Canaria a inauguración da exposición MANUEL RODRÍGUEZ LÓPEZ, sobre a vida e obra do escritor de Paradela. No devandito acto participaron Albino Aneiros, presidente da Casa de Galicia en Las Palmas, Marisa González Lagarón, membro da Xunta Directiva, e Antonio Giz en representación de GaliciaDigital.
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania