
El diputado responsable del área de Deportes, José García Liñares destacó los veintisiete años de trayectoria de la Bandeira de traíñas de la Diputación, que la convierten "en una de las competiciones con mayor prestigio y arraigo del remo gallego" y se mostró seguro de que "veremos un gran espectáculo en aguas de Ares".
En este sentido, apuntó que la intención de la Diputación es "apoyar económicamente la gran labor que realizan los clubes de remo de la provincia y fomentar la afición la este deporte", una discplina "muy exigente físicamente", que además "cuenta con una gran tradición en todo el litoral gallego".
La Bandeira de Traiñas Diputación de A Coruña se disputará el lunes 15 de agosto, a partir de las 12.00 horas, en el campo de regatas de Ares, con un recorrido de 3 millas náuticas (5.556 metros), ditribuido en 4 largos con 3 ciabogas. Se harán dos turnos. En la primera participan el Club de Remo A Cabana de Ferrol, club de Remo Rianxo, Centro Deportivo Marinero de Mera y club de Remo de Narón, mientras que en el segundo turno participarán el club de Remo Ares, Club de Regatas Perillo, club de Remo Cabo de Cruz y el Club de Remo Puebla.
Si te gustan todas las modalidades de deportes puedes utilizar el código de bono sportium para tu apuesta online.
Foron presentadas as xornadas Galicia Biodays, que buscan posicionar Galicia como un territorio de referencia en innovación biotecnolóxica no ámbito internacional. Este evento vaise celebrar os días 6 e 7 de maio no Auditorio Mar de Vigo, e permitirá reforzar a marca Galicia Calidade en biotecnoloxía, fomentar o intercambio de coñecemento e establecer novas colaboracións científicas, empresariais e institucionais. Está previsto que asistan máis de 1000 persoas de 9 biorrexións convidadas, con máis de 130 relatores.
Alfonso Rueda informou de que o Consello deu conta do inicio da tramitación do anteproxecto da que será 'a primeira Lei do terceiro sector da acción social de Galicia'. Unha norma que busca 'unificar nun único texto legal a regulación deste eido e recoñecer de xeito formal o seu traballo e o papel que xogan as entidades na sociedade galega'. A necesidade de aprobar esta lei xustifícase na importante presenza destas entidades en Galicia, preto de 1.500, -que constitúen 'unha auténtica rede de solidariedade', segundo resaltou a conselleira de Política Social e Igualdade, Fabiola García-, para apoiar as persoas e fogares máis vulnerables.