
El diputado responsable del área de Deportes, José García Liñares destacó los veintisiete años de trayectoria de la Bandeira de traíñas de la Diputación, que la convierten "en una de las competiciones con mayor prestigio y arraigo del remo gallego" y se mostró seguro de que "veremos un gran espectáculo en aguas de Ares".
En este sentido, apuntó que la intención de la Diputación es "apoyar económicamente la gran labor que realizan los clubes de remo de la provincia y fomentar la afición la este deporte", una discplina "muy exigente físicamente", que además "cuenta con una gran tradición en todo el litoral gallego".
La Bandeira de Traiñas Diputación de A Coruña se disputará el lunes 15 de agosto, a partir de las 12.00 horas, en el campo de regatas de Ares, con un recorrido de 3 millas náuticas (5.556 metros), ditribuido en 4 largos con 3 ciabogas. Se harán dos turnos. En la primera participan el Club de Remo A Cabana de Ferrol, club de Remo Rianxo, Centro Deportivo Marinero de Mera y club de Remo de Narón, mientras que en el segundo turno participarán el club de Remo Ares, Club de Regatas Perillo, club de Remo Cabo de Cruz y el Club de Remo Puebla.
Si te gustan todas las modalidades de deportes puedes utilizar el código de bono sportium para tu apuesta online.
O Compostela TradFest desenvolverase en tres dos espazos máis emblemáticos do casco histórico compostelán: a Praza da Quintana, a Praza de Mazarelos e a Igrexa da Universidade, integrando o patrimonio monumental da cidade nunha experiencia cultural aberta e gratuíta para todos os públicos. Entre os nomes máis destacados figuran Budiño, un dos grandes referentes da música galega actual; Felisa Segade, unha das voces máis recoñecidas da nova escena tradicional; a artista Ana Alcaide, acompañada polo estadounidense Bill Cooley; o portugués O Gajo ou o arxentino Martín Bruhn.
O porto da Coruña converterase este outono nun dos grandes espazos da música en directo en Galicia coa celebración da segunda edición de Son & Mar A Coruña. Entre o 18 de setembro e o 11 de outubro traerá á cidade máis de 30 artistas en 12 eventos repartidos ao longo de catro fins de semana, reforzando unha proposta que combina música, cultura e territorio. A principal novidade desta edición é precisamente o seu crecemento. Tras a boa acollida da estrea en 2025, Son & Mar A Coruña pasa de seis a 12 eventos, ampliando tamén a súa duración de dous a catro fins de semana consecutivos.