
El diputado responsable del área de Deportes, José García Liñares destacó los veintisiete años de trayectoria de la Bandeira de traíñas de la Diputación, que la convierten "en una de las competiciones con mayor prestigio y arraigo del remo gallego" y se mostró seguro de que "veremos un gran espectáculo en aguas de Ares".
En este sentido, apuntó que la intención de la Diputación es "apoyar económicamente la gran labor que realizan los clubes de remo de la provincia y fomentar la afición la este deporte", una discplina "muy exigente físicamente", que además "cuenta con una gran tradición en todo el litoral gallego".
La Bandeira de Traiñas Diputación de A Coruña se disputará el lunes 15 de agosto, a partir de las 12.00 horas, en el campo de regatas de Ares, con un recorrido de 3 millas náuticas (5.556 metros), ditribuido en 4 largos con 3 ciabogas. Se harán dos turnos. En la primera participan el Club de Remo A Cabana de Ferrol, club de Remo Rianxo, Centro Deportivo Marinero de Mera y club de Remo de Narón, mientras que en el segundo turno participarán el club de Remo Ares, Club de Regatas Perillo, club de Remo Cabo de Cruz y el Club de Remo Puebla.
Si te gustan todas las modalidades de deportes puedes utilizar el código de bono sportium para tu apuesta online.
A Xunta iniciou hoxe nas residencias de maiores a campaña de vacinación fronte á gripe, que incorpora a vacina reforzada desde os 65 anos e busca chegar a 926.000 persoas de máis de 60 anos. En Galicia hai 926.000 persoas de 60 ou máis anos como poboación diana para a vacinación fronte á gripe, e ao redor de 549.000 maiores de 70 anos, que é a poboación diana para a que está indicada a inmunización fronte á covid. A campaña prolongarase ata o 31 de decembro, desenvolvéndose de xeito progresivo nos distintos colectivos e grupos de idade. Así, logo do arranque de hoxe nas residencias de maiores e centros de discapacidade, o vindeiro día 13 de outubro incorporarase a vacinación infantil nos centros de saúde e nos 75 colexios.
O informe de balance do programa de axudas para a Atracción de Empresas a Galicia, unha liña xestionada pola Consellería de Economía e Industria a través do Igape que se consolida como un piar estable dentro da estratexia económica do Goberno galego, reflicte que entre os anos 2024 e 2026, este programa permitiu a concesión de 74,08 millóns de euros en subvencións públicas, unha contía que impulsou a posta en marcha de 96 proxectos empresariais e que xerará un impacto económico total de 256,75 millóns de euros en mobilización de investimento privado.