Navantia logra un nuevo contrato del ejército australiano para construir dos buques
Navantia Ferrol ha logrado la adjuficación de un contrato con el Ejército de Australia para la construcción de dos buques por 700 millones de euros. El contrato para los astilleros ferrolanos incluye dos naves de aprovisionamiento de 19.500 toneladas cada una y se cierra después de que la empresa española fuese incluida en la lista de licitadores preferentes del Ministerio australiano de Defensa.

Navantia Ferrol ha conseguido finalmente adjudicarse el contrato de alrededor de 700 millones por dos buques de aprovisionamiento de combate para Australia, según informa la agencia Australian Associated Press. La empresa pública española fue seleccionada hace dos meses como licitador preferente por el departamento de Defensa del Gobierno del país oceánico y, según las mismas fuentes, el acuerdo definitivo se firmó entre ambas partes.
El contrato incluye dos buques petroleros y de suministro de clase "Cantabria", de 19.500 toneladas cada uno, que serán los sustitutos de los existentes HMAS Success y HMAS Sirius en la flota de la Armada de las Antípodas. El vicealmirante australiano Tim Barrett indicó, según recoge la citada agencia, que está previsto que la entrega de los barcos se produzca entre 2019 y 2020, en vez de entre 2020 y 2024, como se había señalado meses antes.
El encargo para el astillero de Ferrol está previsto que se lleve a cabo a partir de junio del próximo año y durante todo el periodo, de casi cuatro años, se estima que puedan llegar a operar hasta 3.000 empleados. Navantia se impuso en el último paso del concurso a la coreana Daewoo y ha confirmado su relación con la Armada australiana, pues también se encuentra junto a otras dos empresas en la lista final de candidatas para la construcción de nueve fragatas, a partir de 2018.
R., 2016-05-06
Actualidad

O Festival Abanea celebrará entre o 16 e o 20 de xullo a súa cuarta edición cun programa de danza contemporánea de distintos estilos que distribuirá 15 funcións de nove compañías entre os concellos de Ames, Outes, Marín, Foz e Celanova. ISMO Cultura, colectivo organizador do encontro, estenderá así a súa actividade de exhibición e dinamización ás catro provincias. A bailarina Andrea Castro presentou a primeira fase do espectáculo Lola y los lamentos, como artista seleccionada para o acompañamento bienal 20252026 co que o festival apoia procesos de creación de artistas emerxentes e que nesta edición terá como resultado a estrea de 'A mona de seda'.

As diversas actividades do festival terán lugar do 28 de xullo ao 1 de agosto no claustro do Mosteiro de San Salvador de Celanova. A actuación que inaugurará a cita será a da Banda de Música de Celanova con James Morrison, un concerto único en España que terá lugar ás 20,30 horas. Ademais deste, subirán ao escenario a Boston Brass de Estados Unidos, Abraham Cupeiro coa Orquestra Gaos e pechará a edición o Hércules Brass Ensemble dirixido por Isabel Rubio e coa Boston Brass e Adam rapa como solistas. Así, os concertos complementaranse con cinco días de actividades formativas para un centenar de estudantes procedentes de distintas comunidades autónomas. Clases de alto nivel da man dalgúns dos participantes nas actuacións e un seguimento continuo e individualizado que garante un acompañamento pedagóxico para o alumnado.
Notas
O Campus Sur da USC será entre os días 19 e 21 de setembro o escenario do Festival Internacional Compostela Street, un dos encontros de cultura urbana e deportes extremos con maior impacto no Estado. O evento enmárcase na programación de benvida que a USC lle ofrece cada comezo de curso ao seu estudantado, e brinda os seus espazos para ser punto de encontro deportivo e cultural da mocidade, onde se xuntarán preto de 500 persoas.
230 investigadoras e investigadores noveis e experimentados participan estes xoves en venres no museo Marco de Vigo no 8º Annual Meeting do CINBIO, Centro de Investigación en Nanomateriais e Biomedicina da Universidade de Vigo. Baixo o lema 'Nanotechnology & Biomedicine: where science meets the future', o persoal investigador compartirá os seus coñecementos en ámbitos como a química, a física, nanotecnoloxía e saúde, co obxectivo de visibilizar as novas ferramentas para a medicina do futuro.