
Tras su exitoso estreno en el Teatro RosalÃa de Castro de A Coruña el 24 de enero, el espectáculo teatral “Gaivotas subterráneas” llega a Pontevedra. Para acercar un poco más la obra a los pontevedreses, mañana martes 29 de enero, a las 12.30h, tendrá lugar, en la sala de prensa del ayuntamiento, una rueda de prensa en la que estarán presentes los dos actores protagonistas (Luis Iglesia B. y Xabier Deive), el director (Artur Trillo), asà como los responsables de RTA y Voz Audiovisual,comparñÃas coproductoras del espectáculo.
Con únicamente dos personajes y altas dosis de intriga, Alfonso Vallejo es capaz de crear en Gaivotas subterráneas una atmósfera inquietante alrededor de la relación de dos viejos amigos.Un auténtico combate verbal y teatral que, en esta versión de Artur Trillo, librarán dos de nuestros actores más conocidos: Luis Iglesia B. y Xabier Deive.
La obra supone, además, el estreno de una nueva lÃnea de colaboración entre tres empresas de la industria cultural gallega. Se trata de la primera coproducción de Voz Audiovisual, RTA y TalÃa Teatro; tres empresas con una amplia experiencia en sus respectivos sectores y que unen esfuerzos en un momento especialmente delicado para el sector.
Gaivotas Subterráneas girará por diversos escenarios de toda Galicia. Estas son algunas de las fechas que, en estos momentos, están cerradas:
29 y 30 de Enero: Teatro Principal (Santiago de Compostela)
6 y 7 de Febrero: Pazo da cultura (Pontevedra)
9 de Febrero: Auditorio Municipal (Cangas)
16 y 17 de Febrero: Centro Cultural Novacaixagalicia (Vigo)
16 de Marzo: Pazo da Cultura (Narón
23 de Marzo: Auditorio Gabriel GarcÃa Márquez (Oleiros)
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüÃsticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxÃas activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxÃas da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de ArtesanÃa 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor MartÃnez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornerÃa de madeira, resultou gañador na categorÃa Produto e a Fundación ArtesanÃa de Galicia obtivo o recoñecemento na categorÃa Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'ArtesanÃa no Prato'.