Notas de prensa

El presentador y periodista Alejandro Macías, en la tertulia universitaria de La Estila

Alejandro es una de las caras conocidas de la televisión en Galicia. Durante 3 años ha presentado el exitoso programa “Criaturas” que la productora Pórtico realiza para el canal autonómico.

En su intervención Alejandro Macías realizó una revisión de su trayectoria profesional, que a pesar de su juventud ya resulta muy dilatada, ya que con 14 años empezó a colaborar con un debate en RNE en su Ponferrada natal. Después vendrían Radio CIMA y la Cadena SER.

De la radio, Alejandro dio una salto a Localia Televisión y a presentar el programa de la Televisión de Galicia “Criaturas”, de la que ha sido su cara más familiar los últimos tres años. No en vano por este trabajo recibió una nominación a los premios Mestre Mateo al Mejor Comunicador Audiovisual.

Este berciano amante de los animales comentó ante un auditorio integrado por residentes del Colegio Mayor La Estila diferentes anécdotas de los años en lo que presentó el citado programa “Criaturas”, del que guarda un inmejorable recuerdo.

Historias de caballos, de vacas, de tigres, de lemures, de zoologicos y un discurso reivindicativo de mejora de las condiciones de vida de los animales que se dedican al mundo del espectáculo, marcó buena parte del tiempo que duró la tertulia de este periodista.

Terminó su intervención recordando a los universitarios la conveniencia de que sean inquietos y ambiciosos en sus metas y lo positivo que resulta simultanear sus estudios teóricos con experiencias profesionales aunque estas no tengan retribuciones económicas.

Gabinete de Comunicación del Colegio Mayor La Estila, 2011-02-09

Actualidad

Foto del resto de noticias (turismo-santiago.jpg) Estase a celebrar a Asemblea Xeral anual de NECSTouR, a rede de rexións europeas centrada en promover o turismo sostible e competitivo. A xuntanza que se desenvolve baixo o lema 'Turismo e cultura: da creación ao legado -construíndo territorios resilentes e conectados' ten lugar estes días en Bourges, no Val de Loira (Francia), e no marco da mesma, a entidade vén de acordar a celebración da vindeira cita anual en Galicia coincidindo co Xacobeo 2027. En NECSTouR están representadas un total de 44 rexións europeas e 32 organizacións académicas, asociacións e redes de empresas de turismo sostible, que representan a 19 países europeos.
Foto de la tercera plana (tecnoloxia-rapaces.jpg) Alfonso Rueda anunciou que Galicia será a primeira comunidade que regule os exames virtuais para o ensino público non universitario. Esta regulación para a 'educación do futuro', que se encadra na futura Lei de educación dixital, contempla o emprego de 'sistemas biométricos que garantan a autenticidade dos resultados' no caso de probas a distancia sen supervisión docente. Neste sentido, cómpre lembrar que esta Lei incorporará outras medidas destinadas a responder os retos presentes e futuros da educación, como que a comunicación entre profesores e familias se produza só a través de Abalar, a prohibición de gravar clases sen autorización, ou a regulación do uso da intelixencia artificial ou do móbil nas aulas.

Notas

A materia ordinaria representa apenas o 5% do Universo. O resto segue sendo un misterio para a Humanidade: non sabemos de que está composta, nin como se comporta. Estímase que a maior parte é enerxía escura, e o resto (ao redor dun 27%) é a materia escura, unha substancia que ten masa, e que se delata pola súa atracción gravitatoria sobre as galaxias, pero que non emite nin absorbe luz e que nunca foi detectada directamente nun laboratorio.
Seleccionado na sétima convocatoria do programa Interreg Poctep 2021-2027, o proxecto Activa Rural Transfronteirizo reúne 17 institucións e entidades de diferentes puntos de España e Portugal, entre as que se atopa a Universidade de Vigo, co propósito de abordar o envellecemento da poboación nas zonas rurais transfronteirizas e ofrecer respostas á fenda dixital e ao desigual acceso aos servizos asistenciais nestas áreas.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES