Bajo la organización del Clube de Vela Atlântico, y con el apoyo del Clube Millennium BCP se disputó en aguas de Leixões el Troféu Clube Millenium para la clase Optimist. Con una temperatura muy agradable para la época y viento térmico del este aunque con poca fuerza, los 63 patrones participantes disputaron dos regatas el sábado y una el domingo.
Los regatistas del Náutico de Vigo Carlos Castelao y Beatriz Lence fueron los más regulares en un difícil campo de regatas y ocuparon los dos primeros peldaños del podium. Francisco Lemos del Sport Club do Porto les acompañó en el cajón ocupando el tercer lugar.
Otros favoritos como los hermanos vigueses Álvaro y Miguel Lence Massa o el local Guilherme Jardim quedaron pronto apartados de la lucha por los primeros lugares debido a una descalificación por fuera de línea en la primera manga del campeonato.
Al finalizar la regata, durante la entrega de premios, los responsables de la organización destacaron el éxito de la misma, haciendo hincapié en la elevada participación en una clase de formación como es el Optimist.
Clasificación general (63 participantes)
1º Carlos Castelao Molares Real Club Náutico de Vigo 15 puntos
2ª Beatriz Lence Massa Real Club Náutico de Vigo 21 puntos
3º Francisco Lemos Sport Club do Porto 22 puntos
4º Jorge Lorenzo Román Real Club Náutico de Vigo 24 puntos
5º Pedro Neto Sport Club do Porto 24 pontos
Vencedora Grupo A
Beatriz Lence Massa Real Club Náutico de Vigo
Vencedor do Grupo B
Carlos Castelao Molares Real Club Náutico de Vigo
1ª Femenina Grupo B
Ana Mariz Clube Naval de Leça'
O avance do último informe climatolóxico elaborado por MeteoGalicia indica que a Comunidade rexistrou un mes de outubro cálido e moi seco. Foi un período anómalo, xa que as altas presións foron moito máis frecuentes do que cabería agardar nesta época. De feito, só chegaron tres frontes desde o Atlántico que, ademais, tiveron pouca actividade. Neste contexto, as temperaturas estiveron por riba dos valores climatolóxicos e as precipitacións acumuladas foron moi inferiores ao que cabería agardar. Máis polo miúdo, a media das temperaturas foi superior ao habitual neste mes, sobre todo no caso das máximas, debido ao predominio de situacións anticiclónicas que achegaban aire cálido desde o sur. De feito, destacan os altos rexistros acadados entre os días 9 e 15.
A Xunta de Galicia puxo en marcha a campaña de inmunización fronte á gripe e a COVID, que este ano incorpora como principais novidades a extensión da vacina antigripal de alta carga ás persoas de 65 a 69 anos e a ampliación do proxecto piloto de vacinación nos colexios a 75 centros educativos. O inicio oficial tivo lugar nun acto nas residencias de maiores e centros de discapacidade, o colectivo polo que arranca tradicionalmente a campaña debido á vulnerabilidade deste grupo fronte ás infeccións respiratorias.