
Gadisa, empresa con capital 100% gallego y lÃder de distribución del Noroeste Peninsular, ha inaugurado en Foz el establecimiento número 186 de la cadena de Supermercados Gadis.
La empresa de distribución consolida su filosofÃa de cercanÃa al cliente con la apertura de supermercados dotados con los últimos avances técnicos y modernas instalaciones adaptadas a las necesidades de la sociedad actual, como el inaugurado en Foz, que cuenta con 1.900 metros cuadrados de superficie.
El nuevo Supermercado Gadis ofrece a sus clientes un horario amplio y continuado, más de 9.000 productos de la mejor calidad y dispone de aparcamiento gratuito interior y exterior con más de 126 plazas. La apertura de este punto de venta supone la creación de 28 puestos de trabajo.
Con la inauguración de este establecimiento, Gadisa cuenta ya con 159 Supermercados Gadis en Galicia y 27 en Castilla-León y la superficie de supermercados propios alcanza los 146.000 metros cuadrados.
Gadisa, que ocupa el 7º puesto en el ranking de empresas nacionales de distribución y es la cuarta compañÃa más importante de Galicia, facturó el ejercicio pasado 850 millones de euros, un volumen de ventas que se ha triplicado en los últimos 10 años. La empresa de distribución cuenta con 500.000 clientes.
La empresa de distribución, de la que también forma parte Centros Comerciales Haley, tiendas de electrodomésticos San Luis, Cash&IFA y Supermercados Claudio, proporciona empleo directo a más de 5.400 personas.
Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de EnerxÃas Renovables e Cambio Climático, Paula UrÃa. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalÃa positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, asà como persoas adestradoras ou técnicas, xuÃzas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuÃzas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.