Los 19 locales que exponen obras de 20 artistas lucenses han acordado prorrogar durante una semana más las exposiciones a la vista de la muy buena acogida del público.
Esto es una gran satisfacción para la organización ya que la iniciativa fue de los propios expositores, que son los que han cedido esos espacios desinteresadamente. Hay que tener en consideración que al comenzar las rebajas necesitan sus espacios más que nunca, y aun asà los ceden para promocionar artistas locales, lo que ponemos muy en valor por su gran generosidad.
Recordemos que ni los locales ni la Asociación perciben ningún tipo de remuneración o comisión por la exposición o venta de las obras, que se realiza directamente entre los compradores y los artistas (en cada local hay una ficha con los precios de las obras y la forma de contacto).
También continúan las exposiciones:
Tendrán continuidad una semana más la muestra de Paco Pestana en la Farmacia de la Cruz, donde podemos ver tres de sus obras, y la exposición de Alfredo Bongianni y Félix Pedrouzo en Vieiros. También prorroga una semana Nova Rúa su exposición dedicada a José Luis Mayor Balboa, lo que les agradecemos particularmente porque les ha obligado a alterar su apretada programación al tratarse de una galerÃa muy demandada en nuestra ciudad.
Agradecemos de corazón a todos los participantes su generosidad e implicación.
Mapa de ubicaciones:
https://www.google.com/maps/d/u/1/edit?mid=1kFgsZhs7Ub1KRQJ91BAMo2TFeO_dydk&usp=sha
O Auditorio Mar de Vigo acollerá o vindeiro 18 de decembro un concderto do artista portorriqueño Gilberto Santa Rosa dentro da programación musical de Concertos do Xacobeo. O artista portorriqueño, recoñecido mundialmente como 'El Caballero de la Salsa' e recentemente nomeado ao Grammy 2026 polo seu álbum Debut y Segunda Tanda, vol. 2, traerá ao Auditorio Mar de Vigo o seu espectáculo Navidades, unha proposta que combina a forza da salsa coa elegancia e a emoción que marcaron toda a súa carreira. A cita do 18 de decembro en Vigo forma parte dunha serie de concertos especiais coa que o artista celebra as festas acompañado pola súa orquestra habitual e unha posta en escena coidada ao detalle. O artista chega a esta cita nun momento especialmente significativo, tras ser nomeado ao Grammy 2026 polo seu álbum Debut y Segunda Tanda, vol. 2, recoñecido como un dos traballos máis destacados do xénero tropical latino este ano.
Galicia recibiu máis de 6,63 millóns de visitantes entre xaneiro e outubro, que sumaron 12,35 millóns de noites no mesmo perÃodo, rexistrando incrementos que superan o 2% en ámbolos dous indicadores. O gasto medio do turista do segundo semestre de 2025 situouse en 114,69 euros, un 5,8% máis que en 2024. Isto supón unha mellora da competitividade a da imaxe da oferta turÃstica de Galicia, reforzando o seu carácter como destino serio, profesional e diferenciado sobre a base da calidade, sustentabilidade, cultura e boas prácticas.