Notas de prensa

'Castaño y Nogal' se dirige al Presidente de la Comisión de Reconstrucción del Congreso de los Diputados

La Asociación Castaño y Nogal elevó el pasado 23 de junio un informe al Grupo de Trabajo sobre “Reactivación Económica” del Congreso de los Diputados con la identificación de 12 problemas y 18 propuestas integradasque serán remitidas a los grupos parlamentarios que componen la Comisión. El documento ya fue publicado en la web del Congreso y puede consultarse en el enlace https://bit.ly/2Yq1t75.

Este Informe de problemas y propuestas de CyN ya se había remitido por la presidencia de la asociación a ocho ministros del Gobierno de España y al director de Gabinete de Presidencia, del que acusaron recibo seis, así como a todos los portavoces de los Grupos Parlamentarios del Congreso de los Diputados, del que no acusaron recibo ninguno.

Link al documento que contiene las aportaciones de la Asociación Castaño y Nogal a la Comisión de Reconstrucción:
http://www.congreso.es/docu/comisiones/reconstruccion/documentacion_participacion_ciudadana/20200623_D21.pdf

Link a página web del Congreso con relación de aportaciones miembros de la Comisión y ciudadanas:
http://www.congreso.es/portal/page/portal/Congreso/Congreso/Organos/Comision?_piref73_7498063_73_1339256_1339256.next_page=/wc/documentacionInformComisiones&idOrgano=390&idLegislatura=14&fbclid=IwAR37ViLlCZSHxfluUPVFkzqykJZRiNFEJ6SZUBGX9P9R71-M12wVYS8ay4w

Para la elaboración de dicho documento la asociación organizó sendos seminarios, encuentros y conferencias con presentación de ponencias de cualificados y expertos ponentes que fueron debatidas en foros en los que participaron empresarios, directivos, autoridades, profesores de universidad y expertos en consultoría empresarial de pymes y empresas familiares y emprendedores, así como del ámbito rural y la enseñanza.

La eliminación de los obstáculos y barreras al emprendimiento, la falta de transparencia y plazos en la tramitación de licencias e informes medio ambientales y una legislación farragosa, inestable, incoherente y la falta de audiencia a sectores interesados, emprendedores, consumidores y ciudadanos son parte de una errática técnica legislativa que deriva en el alto índice fracasos empresariales y la conversión en escombro de miles de millones de euros anualmente en activos afectos en España y en , así como en un exceso y largos procesos administrativos y judiciales, a los que hay que poner coto, en lo que la Comisión de Reconstrucción tiene un gran reto.

Las enseñanzas y efectos de la pandemia del COVI 19 requieren una reflexión general y seria, serena y a medio y largo plazo de las fuerzas políticas, parlamentos y gobiernos con propósito de construir, sumar encauzar los problemas muy serios que España y la U.E. tienen por delante, fuera de las descalificaciones simples en cámaras que dejaron de ser órganos de representación,sin plan ni estrategia de país, en un entorno más global y con potencialización de la producción nacional, local y regional.

Castaño y Nogal, 2020-06-29

Actualidad

Foto del resto de noticias (coronavirus.jpg) A Dirección Xeral de Saúde Pública da Consellería de Sanidade informa que, na última actualización, o número de casos activos de coronavirus en Galicia é de 256, deles 22 son da área da Coruña, 190 da de Lugo, 1 da de Ourense, 3 da de Pontevedra, 24 da área de Vigo, 14 da de Santiago, e 2 da de Ferrol. Do total de pacientes positivos, 7 están en unidades de hospitalización e 249 no domicilio. Non hai pacientes positivos en UCI. Polo de agora, en Galicia hai un total de 10.880 persoas curadas, rexistrándose 619 falecementos. O número de PCR realizadas é de 207.535. A Xunta continúa a traballar desde a máxima coordinación interdepartamental e co Ministerio de Sanidade, tamén mantendo o contacto con todos os axentes socioeconómicos de Galicia. Neste senso, Sanidade reitera que segue alerta actualizando todas as medidas e recomendacións e en vixilancia permanente.
Foto de la tercera plana (coronavirus-comite-clinico.jpg) O presidente do Goberno galego, Alberto Núñez Feijóo, avaliou hoxe co Comité Clínico de expertos a situación sanitaria da Comunidade, cunha atención especial á evolución na Mariña e co compromiso de seguir tomando medidas responsables e proporcionais en cada momento, co único fin de protexer aos cidadáns. “A proporcionalidade obriga a limitar medidas ás zonas afectadas e os criterios obxectivos son os que fixa o Comité Clínico de acordo co Plan de brotes aprobado”, subliñou o titular da Xunta tras a xuntanza, recordando que, “con carácter xeral e con todas as cautelas”, no conxunto de Galicia a situación segue a ser estable, manténdose a tendencia das últimas semanas.

Notas

Os 120 prescritores e posibles compradores nacionais seleccionados para facer promoción do queixo curado da Denominación de Orixe Protexida (DOP) San Simón da Costa están a recibir outras tantas pezas deste produto, para facer a súa correspondente avaliación. Trátase de restauradores, críticos, responsables de compras das cadeas de distribución, xornalistas e outros profesionais de prestixio relacionados co mundo da gastronomía, seleccionados polos técnicos da Axencia Galega da Calidade Alimentaria (Agacal).
Os meses de confinamento e estado de alarma debidos á pandemia por COVID-19 incidiron na percepción da poboación de Galicia sobre os alimentos de proximidade obtidos de forma sostible e respecto do medio rural no que se producen, segundo constatan os resultados preliminares da enquisa lanzada polo proxecto 'Somos o que comemos?', promovido ao abeiro do campus de verán XuvenCiencia en Rede, e que revela que as mulleres e as persoas de mediana idade son as que máis mudaron a súa percepción sobre o rural e a alimentación de proximidade logo do confinamento e da pandemia.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania