
La directora general de Comercio y Consumo, Sol Vázquez Abeal, y la gerente de la Fundación Centro Gallego de la ArtesanÃa y del Diseño, Elena Fabeiro, visitaron en Pontevedra la tienda-taller Estilo Aramar, que dirige la artesana Viviana Araújo. En su visita, Vázquez Abeal destacó la creatividad de Araújo, que resultó finalista en los premios ArtesanÃa de Galicia 2014. y que está especializada en complementos femeninos artesanales, como turbantes, tocados y sombreros de fiesta, y flores artesanales de tela y plumas.
Precisamente se publica en el DOG la orden por la que se incluye a sombrererÃa como una nueva actividad en el Registro General de ArtesanÃa. Este reconocimiento se realiza la petición de las propias asociaciones de artesanos, dado el interés que despierta en cada vez más profesionales. El pleno de la Comisión Gallega de ArtesanÃa acordó que la sombrererÃa es un oficio con particularidades propias que la diferencian de otros oficios que ya estaban recogidos.
Desde la ConsellerÃa de EconomÃa, Empleo e Industria se apuesta por la oferta formativa para contribuir a la potenciación del talento artesano gallego. Asà en la visita de hoy se anunció que Viviana Araújo será la encargada de impartir el primero curso especÃfico de iniciación a la sombrererÃa impulsado por la Fundación Centro Gallego de la ArtesanÃa y del Diseño, que se celebrará en el marco del VI Encuentro de la ArtesanÃa Tradicional y Popular de Galicia que tendrá lugar en Agolada (Pontevedra) entre el 7 y el 9 de julio de 2017.
Foron presentadas as xornadas Galicia Biodays, que buscan posicionar Galicia como un territorio de referencia en innovación biotecnolóxica no ámbito internacional. Este evento vaise celebrar os dÃas 6 e 7 de maio no Auditorio Mar de Vigo, e permitirá reforzar a marca Galicia Calidade en biotecnoloxÃa, fomentar o intercambio de coñecemento e establecer novas colaboracións cientÃficas, empresariais e institucionais. Está previsto que asistan máis de 1000 persoas de 9 biorrexións convidadas, con máis de 130 relatores.
Alfonso Rueda informou de que o Consello deu conta do inicio da tramitación do anteproxecto da que será 'a primeira Lei do terceiro sector da acción social de Galicia'. Unha norma que busca 'unificar nun único texto legal a regulación deste eido e recoñecer de xeito formal o seu traballo e o papel que xogan as entidades na sociedade galega'. A necesidade de aprobar esta lei xustifÃcase na importante presenza destas entidades en Galicia, preto de 1.500, -que constitúen 'unha auténtica rede de solidariedade', segundo resaltou a conselleira de PolÃtica Social e Igualdade, Fabiola GarcÃa-, para apoiar as persoas e fogares máis vulnerables.