Noticias

El Boletín Oficial del Estado publica el reconocimiento de la obra de Castelao como bien de interés cultural

El Boletín Oficial del Estado (BOE) publicaba el 19 de marzo la declaración de bien de interés cultural del conjunto de la obra de Alfonso Daniel Rodríguez Castelao, después de que el Diario Oficial de Galicia (DOG) hiciese lo propio el pasado 23 de diciembre de 2011. Se reconoce su significación para la cultura e identidad de Galicia.

Aquel día, el Consello de la Xunta acordó la declaración con el objetivo de "garantizar su conservación" y su difusión. El presidente gallego, Alberto Núñez Feijóo, destacó el logro para "reconocer su valor" dentro del patrimonio cultural de Galicia y "garantizar" su conservación y mantenimiento "para generaciones futuras".

El BOE recoge ahora el Decreto 249/2011, de 23 de diciembre, con tres puntos y una disposición final. El primer apartado dispone declarar bien de interés cultural inmaterial el conjunto de la obra de Castelao, "por su significación para la cultura e identidad de Galicia". Un segundo apartado apela a la promoción de la "conservación, difusión e investigación del conjunto de la obra", sin perjuicio del ejercicio de los derechos de propiedad intelectual por sus legítimos titulares y también se refiere al fomento de "la pervivencia de su huella entre las generaciones futuras". El tercer artículo pide "ordenar la inscripción del bien en el registro de bienes de interés cultural de Galicia, con la descripción de los hitos principales de su obra escrita y plástica que constan en el anexo de dicha resolución de incoación de la Dirección General de Patrimonio Cultural de 28 de junio de 2011 y la relación de la bibliografía que figura en el expediente".

Fotografía: Xunta de Galicia

R., 2012-03-19

Actualidad

Foto del resto de noticias (premios_comercio_galego_2018.jpg) Os Premios do Comercio Galego 2018 distinguen os establecementos a nivel provincial e autonómico que na súa xestión comercial executan accións innovadoras que comporten unha clara diferenciación e unha mellora na fidelización e a personalización do servizo e do produto. Para iso, valórase a transformación dixital, os servizos engadidos á propia oferta comercial, accións promocionais especiais e utilización de ferramentas tales como a web e as redes sociais como canles de comunicación e venda e a integración entre as canles online e offline.
Foto de la tercera plana (20181204_vicente_ferrer.jpg) Na X edición do Premio de Educación para o Desenvolvemento 'Vicente Ferrer' foron galardoados o IES Terras de Trasancos de Narón (A Coruña), por un proxecto titulado 'Árbore de Trasancos' e o CPI do Toural de Vilaboa (Pontevedra), polo proxecto titulado 'Mellores persoas para o mundo'. Este premio recoñece cada ano a quince centros docentes públicos pola realización de accións, experiencias educativas, proxectos ou propostas pedagóxicas destinadas a sensibilizar, concienciar e desenvolver o espírito crítico.

Notas

​A explanada da Fábrica de Tabacos albergará dende o mes de decembro unha instalación temporal, denominada Tribuna Pública, un espazo aberto para a participación, a exhibición e o intercambio de iniciativas artísticas, culturais e sociais sobre os terreos dos portos interiores da cidade e os seus futuros usos.
A Conferencia de Reitores das Universidades do Suroeste Europeo (CRUSOE) mantivo este martes na USC unha reunión da súa comisión executiva na que se avanzou cara á súa consolidación como asociación sen ánimo de lucro, previa á creación dunha agrupación europea de cooperación territorial.
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania