Noticias

Los profesionales gallegos del audiovisual consideran que la Ley del Cine frustrará las producciones independientes

La Coordinadora de Asociacións Profesionais do Audiovisual Galego considera que la aprobación de la Orden que desarrolla la Ley del Cine a nivel estatal "frustrará", de producirse, "el desarrollo presente y futuro" de un cine gallego y español independientes. a Coordinadora efectuó una denuncia ante la UE contra esta Ley incidiendo en la defensa de la "excepcionalidad cultural" de Galicia y de la producción cinematográfica independiente.

La Coordinadora de Asociacións Profesionais do Audiovisual Galego considera que la aprobación de la Orden que desarrolla la Ley del Cine a nivel estatal "frustrará", de producirse, "el desarrollo presente y futuro" de un cine gallego y español independientes. Así lo indicó la coordinadora tras una reunión de sus miembros en la que decidió hacer pública su postura en relación con la Orden aprobada por el Gobierno central y que en estos momentos está recurrida en la Unión Europea.

La Coordinadora efectuó una denuncia ante la UE contra esta Ley incidiendo en la defensa de la "excepcionalidad cultural" de Galicia y de la producción cinematográfica independiente del Estado, algo que la Orden "desfavorece por completo".

En esta línea, la agrupación ya ha manifestado a los responsables de esta iniciativa las "contradicciones" existentes entre la normativa y la legislación europea, como el proyecto de la Ley de Comunicación Audiovisual con la cesión del 5 por ciento para series, o el Decreto de la Ley del Cine, "publicado en el BOE de manera irresponsable sin la correspondiente aprobación de Bruselas".

R., 2009-12-14

Actualidad

Foto del resto de noticias (festival-jazz-lugo-2026.jpg) O XXXVI Festival de Jazz de Lugo ofrecerá do 4 ao 14 de novembro un total de 22 actuacións que combinarán grandes figuras internacionais cunha ampla presenza de músicos galegos en catro escenarios. Conforme ao programa, o Auditorio Fuxan os Ventos acollerá a apertura o mércores 4 co trío do saxofonista e clarinetista cubano Paquito D’Rivera. Neste mesmo escenario actuarán Abe Rábade, o día 8, e Kenny Barron Trio, o 11. No Círculo das Artes sucederanse James Carter Organ Trio, o 5 de novembro; Jogo de Damas, o día 6; Takuya Kuroda Quintet, o 7; Patricia Brennan Septet, o día 12; Erik Truffaz & Antonio Lizana, o día 13, e Clarence Bekker Band, o 14 de novembro.
Foto de la tercera plana (gripe-vacinacion.jpg) O informe da Dirección Xeral de Saúde Pública da Consellería de Sanidade sobre a actividade das infeccións respiratorias agudas referido á semana que rematou o 25 de outubro reflicte que a actividade gripal na comunidade mantén o seu nivel basal con tendencia crecente, constatando un incremento na dispensación de antigripais nas farmacias galegas. En concreto, a taxa de dispensación de antigripais nas farmacias aumentou un 38,9 % na última semana, mentres que a de probas de antíxenos se reduciu nun 17,9 %, tal e como informan as oficinas de farmacia integradas na rede sentinela impulsada pola Xunta, co obxectivo de anticipar a evolución dos virus respiratorios na comunidade.

Notas

A USC impulsa un marco institucional para integrar a IA de maneira responsable, segura e transparente na docencia, na aprendizaxe, na investigación, na transferencia de coñecemento e na xestión universitaria. A iniciativa, aprobada en Consello de Goberno, articúlase a través dun regulamento de aplicación xeral ao que se suma o Plan de Formación en Intelixencia Artificial Responsable (FIAR).
O Campus Industrial de Ferrol reúne a máis de 50 empresas, entidades e asociacións na cuarta edición do FESTALENT, Feira de Empresas e Talento, un evento de referencia que se celebra no Pavillón Municipal de Esteiro. Organizada no marco do programa ImpúlsaT da UDC, a feira conta coa colaboración da Xunta de Galicia, a través da Consellería de Emprego, Comercio e Emigración e da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES