
El último montaje del Centro Dramático Galego (CDG), que tiene por título Noite de Reis. Ou o que queirades, concluyó con un balance de un total de 14.984 espectadores, después de un gira de prácticamente tres meses de duración por once escenarios de las cuatro provincias gallegas.
Según informó el Instituto Galego das Artes Escénicas e Musicais (Igaem), la obra logró "un éxito con escasos precedentes en el teatro gallego", ya que registró llenos de público en la mayor parte de las 40 representaciones ofrecidas, de las que 22 se desarrollaron en el Salón Teatro de Santiago, donde en repetidas ocasiones "se agotaron las entradas" y hubo "listas de espera".
Dada la expectación que ha suscitado esta propuesta escénica, en al que Quico Cadaval realiza una dramaturgia sobre el texto de la obra homónima de W. Shakespeare, la directora del CDG, Cristina Domínguez, anunció que prevé la reposición de este montaje con una estancia prolongada en Santiago para la temporada 2009, así como la participación de este espectáculo en los principales festivales de teatro de verano en la Península ibérica.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.