
La Fundación Camilo José Cela edita en formato digital tres nuevos números de la colección destinada a reunir la obra manuscrita del Premio Nobel gallego. En concreto, se trata de los manuscritos originales de las novelas El asesinato del perdedor (1994), La cruz de San Andrés (1994) y Pabellón de reposo (1943), respectivamente. Antes de finalizar el año la Fundación prevé editar un nuevo número con el manuscrito original de Madera de boj (1999), completándose así una colección que ha sido posible gracias a la recuperación, en junio de este año, del único manuscrito que faltaba, el de 'Pabellón de reposo', que llegó hasta Iría Flavia cedido por la Fundación Caja Madrid.
La entidad, con sede en Iría-Flavia, en Padrón (A Coruña), constata que esta colección busca "facilitar el acceso" a estudiosos e interesados a "un legado considerado un caso único en la historia de la literatura", que permite analizar la genética textual de la obra de Camilo José Cela. Completar tan importante colección ha permitido, entre otras cuestiones, ofrecer las ediciones facsimilares en formato CD de los manuscritos de todas las novelas escritas por el único narrador español galardonado con el premio Nobel.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.