Noticias

Santiago de Compostela será la sede del I Certamen de Bandas de Música Populares de Galicia

El evento, potenciado desde la Consellería de Cultura de la Xunta de Galicia con una financiación de 90.000 euros, se organiza entre el 23 y el 25 de noviembre para fomentar el apoyo a la música gallega. Competirán 21 bandas previamente seleccionadas.

Cultura crea el I Certamen de Bandas de Música Populares
14.48 horas

La conselleira de Cultura, Ánxela Bugallo, y el director general de Creación y Difusión Cultural, Luis Bará, se han reunido con el presidente de la Federación Galega de Bandas de Música Popular, Emilio Vázquez, para anunciarle la creación del I Certamen de Bandas de Música Populares y para potenciar el apoyo a estos grupos con una inversión de 250.000 euros. Con el objetivo de potenciar las actividades de las bandas de música gallega, la Consellería de Cultura acordó con los responsables de la Federación Galega de Bandas la celebración del I Certame de Bandas de Músicas Populares que tendrá lugar el 23, 24 y 25 de noviembre en Compostela.

En total se destinarán 90.000 euros para la celebración del evento, en el que competirán 21 bandas seleccionadas previamente. Este espacio se convertirá en un punto de encuentro para la puesta en valor de la música que se interpreta en Galicia. Por otra parte, se acordó aportar 80.000 euros dirigidos a la organización de más de 50 encuentros de bandas de música populares, que cubrirían los costes de publicidad y la coordinación y el seguimiento de los actos.

Asimismo, la Consellería anunció también una inversión de 50.000 euros para la participación de estos grupos en concursos internacionales. Este departamento contribuirá también con 30.000 euros a la financiación de actividades formativas, a la publicación de revistas, al estudio y arreglo del catálogo de partituras, y a la renovación y galleguización del repertorio.

Se desarrollará también un apoyo específico a la Banda Sinfónica de la Federación organizando conciertos en varias ciudades gallegas, así como en el exterior y se editará un CD con las interpretaciones de su repertorio.

R., 2007-05-23

Actualidad

Foto del resto de noticias (terceira-idade.jpg) A posta en marcha do Rexistro galego de persoas centenarias, Regace, sitúa Galicia nunha posición de referencia para o estudo da lonxevidade, posibilitando coñecer mellor as claves deste fenómeno e afrontar os retos que presenta. Preto de 1.800 persoas de cen ou máis anos viven na comunidade galega, o que supón ao redor do 12 % de toda a poboación centenaria de España, un dato que fala da realidade demográfica de Galicia e reflicte unha oportunidade única para aprender, investigar e avanzar. Deste xeito, Galicia presenta un dos mellores resultados no que a esperanza de vida se refire: 81,19 anos para os homes e 86,83 para as mulleres, superando en ambos os casos a media estatal.
Foto de la tercera plana (cgac-2021.jpg) A mostra a 'Illa ignorada' estará aberta ata o 12 de febreiro de 2027 e toma o seu título do primeiro poemario da escritora Gloria Fortes. Nela cabe destacar os traballos tanto dos artistas galegos Alberto Ardid, Vicente Blanco, Andrea Costas, Caxigueiro, Fina Mantiñán, Juan Carlos Meana, Ariadna Silva, Seoane e María Elena Montero, como os de Abel Azcona, Amparo Garrido, Regina Giménez, Antoni Muntadas, Sonia Navarro, Íñigo Royo, Regina Silveira. Ademais desta nova mostra, o centro tamén inaugurou a ampliación, no dobre espazo do Centro Galego de Arte Contemporánea, da exposición Misha Bies Golas, que abriu ao público o pasado 22 de maio cunha escolma de máis de dúas décadas da creación heteroxénea do lalinense Miguel Calvo Ulloa, un dos fundadores do colectivo Nova Escultura Galega.

Notas

'A Galicia inédita' reúne obras de profesionais do fotoxornalismo que desenvolven o seu quefacer en medios de comunicación de Galicia, complementadas con lendas de corte literario ou informativo, elaboradas por membros da APG e outros xornalistas que tamén traballan na nosa comunidade autónoma. As imaxes captan todo tipo de acontecementos, lugares e personaxes, dende a vertente máis costumbrista ata sucesos de actualidade.
Persoal investigador do Centro Interdisciplinar de Química e Bioloxía (CICA) da Universidade da Coruña (UDC) desenvolveu unha nova estratexia para o transporte de material xenético ao interior das células mediante vesículas formadas por lipopéptidos catiónicos autoensamblables. O traballo representa un avance no desenvolvemento de sistemas non virais para terapia xénica, un dos campos con maior potencial para o tratamento de enfermidades de base xenética e para a medicina rexenerativa.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES