Noticias

La campaña 'Quere o teu mercado' comienza bajo el lema 'Cerca de tu corazón' y con la participación de 86 plazas de abastos de Galicia

Un total de 86 plazas y mercados de toda Galicia se suman este año a la campaña internacional 'Quere o teu mercado' que promueven la Federación Gallega de Comercio y la Consellería de Economía, Empleo e Industria, y que se celebra desde hoy y hasta el próximo 27 de mayo. El acto de inauguración tuvo lugar en la plaza de abastos de Bueu, y asistieron la directora general de Comercio y Consumo, Sol Vázquez, el presidente de la Federación Gallega de Comercio, José María Seijas y representantes de Fepragal y de otras plazas de Galicia.

Vázquez explicó que la Xunta, en su propósito de promover los mercados y plazas de abastos de Galicia, incentivar el consumo de productos frescos y resaltar los valores de la compra local y la profesionalidad y buen hacer de los placeros y placeras, lleva a cabo por cuarto año consecutivo esta actuación de carácter internacional de promoción de los mercados locales y plazas de abastos.

De este modo, bajo el lema 'Cerca de teu corazón', se realizarán hasta el próximo 27 de mayo una serie de eventos en los mercados de los países y ciudades participantes para intentar atraer clientes y transmitir todos los beneficios que tiene consumir en los mercados de cercanías.

Se trata, en palabras de la directora general, de unir a nivel internacional a los mercados locales de diferentes formas y tamaños en un fin común: aumentar su visibilidad, la presencia de consumidores y el consumo en el comercio de cercanías, al tiempo que se fortalecen los lazos de unión y la fidelización con los usuarios.

En colaboración con las asociaciones y federaciones de placeros y placeras, se celebrará, además, el Día del mercado, que a propuesta de los propios placeros tendrá lugar el sábado 26 de mayo.

En total 3.000 placeros y placeras organizarán todo tipo de eventos para poner en valor los productos de calidad de sus mercados, como degustaciones gastronómicas, showcookings o talleres de cocina, concursos de tapas y exhibiciones de platos elaborados con productos del mercado.

También aprovecharán la campaña para convertir las plazas de abastos y mercados en verdaderos espacios de diversión con actuaciones musicales de grupos tradicionales y locales, visitas guiadas para los escolares y otras actividades de ocio como sorteos y sesiones de baile.

Quiere a tu mercado (Love Your Local Market), con origen en el Reino Unido, está promovido a nivel internacional por la World Union of Wholesale Markets, y este año se unen Portugal y Brasil a los mercados de España, Reino Unido, Francia, Alemania, Holanda, Polonia, Italia, Irlanda, Bélgica, Grecia, Dinamarca, Suecia, Hungría, Serbia, China, Argentina y Estados Unidos.

La información de la campaña se puede encontrar a través de la página web http://www.quereoteumercado.gal/ o bien a través del Facebook https://www.facebook.com/quereoteumercado.

R., 2018-05-14

Actualidad

Foto del resto de noticias (veran-calor-ferrol.jpg) Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
Foto de la tercera plana (deporte-remo.jpg) O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.

Notas

A Reitoría da UDC acolleu a inauguración do congreso internacional 'New Frontiers in Cosmology', que terá lugar do 10 ao 14 de agosto. Este encontro, organizado polo Centro de Física Cosmolóxica de Berkeley, a Fundación Simons e a UDC, coa colaboración do CITIC, reúne nestes días a máis de 250 persoas investigadoras de referencia internacional no ámbito da cosmoloxía para analizar os principais retos e avances desta disciplina.
As comunidades que habitaron Colombia hai miles de anos lograron realizar extraordinarias obras de enxeñaría baseadas na cooperación entre grupos familiares, sen necesidade dun goberno centralizado, segundo demostra un novo estudo que acaba de publicar a revista Communications Sustainability e cuxa autoría corre a cargo dun equipo integrado por persoal investigador da USC, da Universidade de Cambridge e do Instituto Colombiano de Antropología e Historia (ICANH).
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES