Galicia anuncia que recibirá 164 millones de euros para políticas de empleo, 19 más que en 2017
Galicia recibirá un total de 164 millones de euros, 19 más que en 2017, para desarrollar políticas de empleo, una cifra que ha comunicado el Ministerio que dirige Fátima Báñez al conselleiro de Emprego, Francisco Conde, en la reunión de la Conferencia sectorial de empleo y asuntos laboral donde se evaluó el Plan anual de Políticas de Empleo (PAPE) en Madrid. El Gobierno de la Xunta destaca que la ejecución de sus políticas activas de empleo permitió llegar el año pasado a 75.000 personas que encontraron empleo.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:
El conselleiro de Economía, Empleo e Industria, Francisco Conde, destacó en Madrid, tras la celebración de la Conferencia sectorial de empleo y asuntos laborales, que la ejecución de las políticas activas de empleo en la Comunidad, a través del Plan Anual de políticas de empleo (PAPE), permitió llegar en 2017 a un total de 75.000 personas que encontraron empleo tras recibir asesoramiento y orientación, entre otros servicios, por parte de la Consellería de Economía, Empleo e Industria.
El resultado es muy positivo porque cumplimos los objetivos marcados, aseguró Conde, quien explicó que de estos beneficiarios, 21.000 fueron chicos y 3600 emprendedores que se dieron de alta en la Seguridad Social y continúan como autónomos en la actualidad.
El conselleiro avanzó que la nueva distribución de fondos permitirá a Galicia contar con un total de 164 millones de euros, lo que supone un incremento del 13% (19 millones de euros más) para seguir consolidando las políticas activas de empleo centradas en dos objetivos: atender las demandas del tejido empresarial para dar respuesta a sus necesidades en términos de formación y calificación de los trabajadores y, por otra parte, atender a los colectivos prioritarios que presentan mayores dificultades de inserción como los jóvenes, las mujeres y los parados de larga duración.
Conde agradeció al Gobierno central su colaboración y que mantenga su esfuerzo inversor en Galicia para seguir implementando nuevas políticas para el fomento del empleo dirigidas a conseguir más calidad, calificación y estabilidad en el mercado de trabajo.
R., 2018-04-17
Actualidad

O Festival Abanea celebrará entre o 16 e o 20 de xullo a súa cuarta edición cun programa de danza contemporánea de distintos estilos que distribuirá 15 funcións de nove compañías entre os concellos de Ames, Outes, Marín, Foz e Celanova. ISMO Cultura, colectivo organizador do encontro, estenderá así a súa actividade de exhibición e dinamización ás catro provincias. A bailarina Andrea Castro presentou a primeira fase do espectáculo Lola y los lamentos, como artista seleccionada para o acompañamento bienal 20252026 co que o festival apoia procesos de creación de artistas emerxentes e que nesta edición terá como resultado a estrea de 'A mona de seda'.

A campaña de Trens Turísticos da Xunta de Galicia sigue o seu percorrido este mes de xullo de xullo con varios dos traxectos practicamente vendidos, o que da mostra da excepcional acollida deste produto turístico deseñado por Turismo de Galicia en colaboración con Renfe e o Instituto Ourensán de Desenvolvemento Económico INORDE, dependente da Deputación de Ourense. Cun nivel xeral de ocupación do 71,4%, aínda quedan billetes sobre todo para as saídas de agosto, setembro e outubro. Están á venda a totalidade dos traxectos que compoñen o programa de Trens Turísticos de Galicia. As persoas que queiran gozar desta experiencia singular, que une o desprazamento en tren con visitas a lugares senlleiros da comunidade, teñen aínda oportunidade de comprar o seu billete para os traxectos nos que quedan prazas.
Notas
O 23 de novembro de 2023, despois de millóns de anos de viaxe a través do universo, unha sinal en forma de ondas gravitacionais chegou á Terra. Foi detectada ao mesmo tempo polos observatorios de Hanford e Livingston, separados por máis de 3.000 quilómetros nos Estados Unidos. Pero esta sinal, bautizada como GW231123, non era unha máis: foi causada pola colisión de buracos negros máis brutal que a humanidade puido observar ata agora.
O investigador galego Rafael Carballeira Coego, membro do Grupo de Investigación en Cambio Ambiental e Paleobioloxía (GRICA) do Centro de Investigacións Científicas Avanzadas (CICA) da Universidade da Coruña, participa nun destacado proxecto internacional que busca reconstruír a historia do fenómeno climático El Niño ao longo de milleiros de anos. A investigación desenvolverase na lagoa La Niña, situada na costa norte do Perú, un enclave estratéxico para o estudo do sistema climático do Pacífico.