
La empresa Skythinking, con sede en el vivero de empresa de Santiago de Compostela (Galicia), ofrece por 139 euros al dÃa la posibilidad de disfrutar de un Mazda MX-5, el descapotable más vendido en el mundo y que cuenta con una gran comunidad de seguidores.
Dirigida por Mar Carreiras, es una empresa de nueva creación, emprendedora, que apuesta por la innovación en los negocios a través de la apertura de un mercado todavÃa por explotar y de la comercialización web. El objetivo de esta empresa es que las personas que alquilen sus vehÃculos no sólo disfruten de las prestaciones de un buen coche sino de las emociones y sensaciones que ofrece el viajar en un descapotable y disfrutar del entorno de un modo más directo y natural.
En contra de los tópicos, Skythinking quiere romper la errónea idea de que estos vehÃculos son para climas muy cálidos y apuesta por un modelo de uso de los descapotables similar al del Reino Unido, donde cualquier dÃa sin lluvia es perfecto para bajar la capota y disfrutar del paisaje.
A Xunta reclamará de novo en Bruxelas unha PolÃtica Agraria Común ben dotada, con financiamento suficiente e con fondos especÃficos e diferenciados, como ata o de agora, que permitan apoiar a renda dos agricultores e gandeiros e garantir o impulso ao desenvolvemento rural e afianzar as medidas de remuda xeracional. Asà o avanzou a conselleira do Medio Rural, MarÃa José Gómez, en resposta a unha pregunta parlamentaria sobre este asunto e na que reiterou o rexeitamento de Galicia á proposta da UE para a vindeira PAC a partir de 2028, polo centralismo desta nova polÃtica, cunha arquitectura baseada nun fondo único para os estados membros que resulta lesiva para a nosa comunidade.
A Xunta porá en marcha no 2026 unha Oficina de Atracción de Talento que coordinará todas as medidas en materia de emprego destinadas aos galegos e galegas do exterior que deciden retornar para traballar na súa terra, asà como as iniciativas dirixidas a favorecer a contratación planificada de persoas traballadoras de 3º paÃses por parte de empresas da nosa comunidade. Deste xeito, Galicia consolidará un modelo propio que aposta por captar persoas traballadoras de xeito ordenado e sempre en base a un emprego de calidade -por conta allea ou emprendendo-.