
El PolÃgono Industrial de Bergondo, se convierte este fin de semana (21,22 y 23 de mayo) en el escenario de Incoart, la V Feria de Industria y Comercio y la X de artesanÃa del Concello Bergondés. Incoart 2010.
Los organizadores – Concello, y Asociación de Empresarios- mostraron su satisfacción por la participación de expositores, más de 70 expositores del ámbito industria y comercial y 25 artesanos. Esta feria multisectorial, contará con stands en donde se podrá observar desde novedosos sistemas informáticos y de vigilancia, empresas de alimentación, automoción, artes gráficas,Â…Mientras que en el exterior de la carpa expondrán vehÃculos pesados, maquinaria agrÃcola industrialÂ… Por parte de la artesanÃa un amplio elenco de artesanos de Bergondo y comarca y otros de diferentes partes del tejido artesanal español.
La alcaldesa de la localidad Alejandra Pérez Máquez, indicó que como complemento habrá diferentes actividades lúdicas y talleres para quienes se acerquen al recinto ferial. A la vez que se muestra firme en ayudar con iniciativas como estas desde el consistorio a empresarios y artesanos y seguir reafirmando e impulsando el tejido empresarial Bergondés, necesario e imprescindible para el desarrollo de Bergondo y de la comarca.
Por parte de D. Antonio Antelo Añón presidente de la entidad resaltar que es una apuesta por la pequeña y mediana empresa en épocas tan complicadas como estas este tipo de actuaciones son una oportunidad para el desarrollo de su actividad productiva de las empresas que no han querido desaprovechar.
O ciclo xa ofreceu xa en marzo e abril as actuacións de Andhrea & The Black Cats na Pecera de Vigo e na Pousada da Galiza Imaxinaria, de Sabela King & The Heartbreakers e The Lakazans en La Room, de Ferrol, e continuará mañá venres 22 de maio co concerto de Berlai na sala boirense. A programación seguirá o 30 de maio con Habelas Hainas, na sala Guión de Pontedeume; o 13 de xuño con Cachas & Cousins, no Club Clavicémbalo, de Lugo; o 1 de agosto con Habelas Hainas, na Arca da Noe, de Vilar de Santos; o 11 de setembro con Sacha na Horta, no Club Clavicémbalo; o 10 de outubro con Blues do PaÃs e O Sindicato da Verbena, na Arca da Noe; o 24 de outubro con The Lakazans e o 28 de novembro con Habelas Hainas, estas dúas últimas no Pub Gatos, de Melide.
A conselleira de Medio Ambiente e Cambio Climático, Ãngeles Vázquez, denunciou que o Goberno central está a comprometer a viabilidade das explotacións gandeiras coa súa postura sobre a protección do lobo. Durante unha visita que realizou en Vilalba a unha explotación gandeira en extensivo que sufriu varios ataques de lobo, a conselleira explicou que o sector gandeiro está a sufrir as consecuencias do empeño do Ministerio para a Transición Ecolóxica en que o estado de conservación desta especie sexa desfavorable.