
El Teatro Principal de Santiago de Compostela acoge hasta el 13 de marzo un Ciclo de Cine Galego, en el que se proyectan 15 piezas audiovisuales contemporáneas hechas en Galicia. El evento, copatrocinado por la Diputación de A Coruña, incluye la proyección de un largometraje, ocho cortos, cuatro documentales y dos videoclips.
La celebración del evento se incluye dentro de la política del Ayuntamiento de Santiago de ofertar obras cinematográficas que habitualmente quedan fuera de los circuitos comerciales y tienen dificultades para llegar al amplio público potencial de la ciudad.
El Ciclo de Cine Galego, que prevé entrada libre, contará con una sesión a las 20.15 horas y otra a las 21.15 horas. Entre las obras que podrán verse está la película de Antón Dobao 'A mariñeira', el documental de Margarita Ledo 'Liste, pronunciado Líster' o los videoclips 'As cores do solpor' y 'Néboa', entre otras.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.