Opinión en Galicia

Buscador


autor opinión

Editorial

Ver todos los editoriales »

Archivo

13 Out: Uned Senior

sábado, 13 de octubre de 2012
A UNED SENIOR CELEBRA O DIA INTERNACIONAL DE PREVENCION DE DESASTRES:
DESASTRE DAS FRAGAS DO EUME


Día internacional para la Reducción de los Desastres

A través de la resolución 44/236 (22 de diciembre de 1989), la Asamblea General designó el segundo miércoles de octubre como Día Internacional para la Reducción de los Desastres, fecha que fue observada anualmente desde 1990 hasta 1999.

En su resolución 64/200 de fecha 21 de diciembre de 2009, la Asamblea General decidió designar el 13 de octubre como fecha para conmemorar el día y cambia su nombre a Día Internacional para la Reducción de los Desastres

El 31 de marzo de 2012 se desencadenó un incendio originado en el municipio de A Capela, que afectó a parte del parque. El incendio de A Capela -provocado, según las primeras investigaciones- se propagó gracias al fuerte viento y a la fácil combustión de repoblaciones locales de pinos y eucaliptos. El incendio calcinó la parte superior del cañón del Eume, a 300 metros de altura, y afectó solo ligeramente al corazón del parque, sindo finalmente extinguido el día 3 de Abril.


Celebración da Uned Senior

Un dos impulsores advirte de que "os beneficiarios indirectos" son os posibles "concesionarios" da explotación da mina de andalucita

A UNED SENIOR celebrou este sábado o dia Internacional co obxectivo de defender este espazo declarado parque natural en 1997. Os impulsores apelan a todas as persoas "sensibles" co "desastre ecolóxico" derivado do incendio forestal que atacou o corazón deste singular bosque atlántico.

En debate os alumnos, apelan a persoas "a título individual, organizacións políticas, asociacións ecoloxistas e cidadás, empresas e a todos os que se sintan sensibles" ante esta catástrofe natural.

Por outro lado, A UNED SENIOR pide que se "abra unha investigación" polo acontecido e tamén que se depuren "responsabilidades políticas.

Alguns dixeron que a andalucita, un mineral que se atopa neste parque natural e para a explotación da cal se necesita un "desmonte brutal". "Os beneficiarios indirectos son as posibles empresas concesionarias", adverten.

Por outro lado, A UNED SENIOR reclama que "se tomen medidas" para que este "desastre" ecolóxico non sirva para que empresas "se lucren" pola compra venda de madeira, xa que os prezos poden caer ao ser madeira queimada. "Que se tomen medidas para que isto non suceda e para a recuperación ambiental", demandou.
Rodriguez Patiño, Luis Ángel
Rodriguez Patiño, Luis Ángel


Las opiniones expresadas en este documento son de exclusiva responsabilidad de los autores y no reflejan, necesariamente, los puntos de vista de la empresa editora


PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICACIONES