Opinión en Galicia

Buscador


autor opinión

Editorial

Ver todos los editoriales »

Archivo

Carta de presentación

viernes, 22 de febrero de 2008
Con grande ledicia e maior agradecemento, fun acollido na residencia de luxo Galicia Dixital polos donos da Institución, non como un fillo pródigo, senon como un amigo máis que é o maior capital que me poden e lles poido ofertar: amizade con lealdade.

Aínda que a ninguén lle interese, entendo que é unha obriga moral presentarme diante dos milleiros de visitantes do portal.

Xa son vello, polo que aporto soamente experencia. Considérome un home universal. Atópome na miña casa o mesmo en Nova York como en San Petersburgo; en París como en Bos Aires ou en Praga como en Río de Xaneiro. Son e síntome europeo, e son español e galego. Non renuncio a ningunha de tales nacionalidades nin antepoño ou pospoño unhas a outras. Ideoloxicamente non pertenzo a ningún partido político. Pola miña profesión son independente. Agora si, síntome liberal e, como fillo da cultura europea occidental, considero que a verdade me fai libre e trato de ser coherente na miña vida cotiá con tal principio e cos máis que predica a nosa cultura cristiá na que procuro actuar. E se non polas obras, polos ditos e escritos me coñeceredes.

Co máis grande agradecemento ós meus socios e amigos Carlos e Xulio, saúde e liberdade.




Con gran alegría y mayor agradecimiento fui acogido en la residencia de lujo Galicia Digital por los dueños de la Institución, no como un hijo pródigo sino como un amigo más que es el mejor capital que me pueden y les puedo ofrecer: amistad con lealtad.

Aunque a nadie le interese entiendo que es una obligación moral presentarme ante los millones de visitantes del portal.

Ya soy viejo por lo que sólo aporto experiencia. Me considero un hombre universal. Me encuentro en mi casa lo mismo en Nueva York que es San Petersburgo; en París como en Buenos Aires o en Praga como en Río de Janeiro. Soy y me siento europeo, y soy español y gallego. No renuncio a ninguna de tales nacionalidades ni antepongo o pospongo unas a otras. Ideológicamente no pertenezco a ningún partido político. Por mi profesión, soy independiente. Ahora sí, me siento liberal y como hijo de la cultura europea occidental, considero que la verdad me hace libre y trato de ser coherente, en mi vida cotidiana con tal principio y con los demás que predica nuestra cultura cristiana en la que procuro actuar. Y si no por las obras, por los dichos y escritos me conoceréis aunque prefiero que sea por las primeras.

Con el mayor agradecimiento a mis socios y amigos, salud y libertad.
Goás Chao, Domingo
Goás Chao, Domingo


Las opiniones expresadas en este documento son de exclusiva responsabilidad de los autores y no reflejan, necesariamente, los puntos de vista de la empresa editora


PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICACIONES