Opinión en Galicia

Buscador


autor opinión

Editorial

Ver todos los editoriales »

Archivo

A Lareira de Sonhos e a NPG recuperan o prólogo de Nimbos secuestrado de Carvalho Calero

jueves, 08 de agosto de 2019
A Asociación Socio-Cultural Lareira de soños e o grupo poético NPG Nova Poesia Guitirica venhem de recuperar o texto do prólogo escrito polo professor Ricardo Carvalho Calero para a segunda edição de NIMBOS, do poeta vilarego José María Diaz Castro publicado em 1981 pola Editora Nacional (hoje desaparecida e recuperado em 1985 por AGAL (Asociaçom Galega da Língua). O texto não foi reeditado em nunguma das edições posteriores, nin de Galaxia ni de La Voz de Galicia em 2002. Recuperámolo agora para a súa divulgação gratuita nas nossas redes sociais em PDF como homenagem ao próximo titular das letras galegas em 2020 e ao seu amigo, o nosso poeta Díaz Castro.

Alfonso Blanco tem acompanhado a Díaz Castro a conhecer em pessoa a Carvalho Calero em 1986 num apartamento que este possuía em Lugo e a súa amizade foi medrando com numerosos encontros posteriores, fundamentalmente em Compostela onde o visitava no despacho da antiga facultade de filología em Mazarelos para dar longos passeios polo casco histórico de Santiago.

Este prólogo supón um auténtico tratado arredor da poesía de Díaz Casteo á que Carvalho denomina "a poesía total" e que nós facilitamos para o seu conhecemento a tódalas pessoas que não tiverom a posibilidade de acceder a tan prezado documento. Aproveitamos para agradecer a Alfonso Blanco Torrado e Xermolos assim como a Eduardo Maragoto, presidente de AGAL, as facilidades e colaboração em tudo o relacionado com ámbolos dois eruditos das nossas letras.
NPG Nova Poesía Guitírica
NPG Nova Poesía Guitírica


Las opiniones expresadas en este documento son de exclusiva responsabilidad de los autores y no reflejan, necesariamente, los puntos de vista de la empresa editora


PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICACIONES