Noticias

FICA-UGT apoya la huelga convocada en Alcoa-A Coruña los días 1, 2 y 3 de junio

La Federación gallega de Industrias, Construcción y Campo (QUEDA-UGT) muestra su apoyo a la convocatoria de huelga en la fábrica de aluminios de Alcoa en A Coruña para los días 1, 2 y 3 de junio. La jornada de protesta laboral se convoca para denunciar la situación de bloqueo, por parte de la patronal, de la negociación del nuevo convenio colectivo en esta empresa.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de UGT-Galicia:

Os traballadores da factoría coruñesa reuníronse en asemblea e, a consecuencia da parálise e bloqueo que a dirección da empresa está impoñendo no proceso de negociación do novo convenio, decidiron convocar tres xornadas de folga.

FICA-UGT considera que a empresa ten marxe para abordar as negociacións con outro talante e outras formas, co fin de avanzar nas mesmas e pechar así un convenio que garanta unhas condicións dignas para todos os traballadores de Alcoa-Coruña.

A Federación galega de Industrias, Construción e Agro (FICA-UGT) amosa o seu apoio á convocatoria de folga na fábrica de aluminios de Alcoa en A Coruña para os días 1, 2 e 3 de xuño para denunciar a situación de bloqueo, por parte da patronal, da negociación do novo convenio colectivo.

Fotografía: Gabinete de Comunicación de UGT-Galicia

R., 2017-05-31

Actualidad

Foto del resto de noticias (industria_kiwis_manos.jpg) Galicia es la cuarta comunidad con mayor siniestralidad, con 40 muertos en jornada laboral en 2017, según los datos presentados por el sindicato CC.OO. que asegura que la situación es "grave" y atribuye la "evolución negativa" a la "mala gestión de la prevención", a la "precariedad" en el empleo y al "empeoramiento de las condiciones de trabajo".
Foto de la tercera plana (memoria_cultura_2017_pres.jpg) El equipo de Cultura, encabezado por el conselleiro, presentó en rueda de prensa La Memoria de actividades de cultura de la Xunta de Galicia 2017, subrayando que 2017 se significó en el campo de la cultura por la llegada a Galicia del Pergamino Vindel, la recuperación presupuestaria, la agilización en la gestión del patrimonio y una programación cultural de calidad.

Notas

O portavoz do Grupo Socialista, Xoaquín Fernández Leiceaga, reclamoulle ao goberno galego un “plan de choque” para facer fronte á anunciada cascada de xubilacións de médicos e profesionais do Sergas (2.332 profesionais) prevista para os próximos cinco anos. Así o dixo logo da alerta lanzada polos colexios médicos de Galicia.
Entre os 6 proxectos participantes a Xunta premiou cunha axuda de 25.000 euros ao “Mellor Proxecto” da convocatoria, que este ano recaeu en it!. As seis iniciativas participantes promoven o desenvolvemento de solucións innovadoras con tecnoloxías accesibles para persoas con discapacidade e persoas maiores. O 7 de maio, e ata o 31 de xullo, ábrese a convocatoria de candidaturas para a III Edición.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania