Opinión en Galicia

Buscador


autor opinión

Editorial

Ver todos los editoriales »

Archivo

V edición de #PoemasPenduradosDeFarolas adicada a RECORTES NAS LIBERDADES

jueves, 13 de diciembre de 2018
V edición de #PoemasPenduradosDeFarolas adicada a RECORTES NAS LIBERDADES
A NPG Nova Poesía Guitirica e Os Vilares Lareira de soños convoca a quinta edición de #PoemasPenduradosDeFarolas que como cada ano por estas datas vai dedicada a temáticas sociais.

Os lumes ou a violencia machista foro. Protagonistas de edicóns a teriores entre outras e este ano escolleuse RECORTES NAS LIBERDADES como tema dos poemas que se presenten para decorar as farolas de Guitiriz e publicar en formato dixital.

Os poemas poderán ser enviados ao correo dosvilares@gmail.com en formato word ou pdf e serán editados para adherir ás farolas de Guitiriz a comezos de 2019 como cada ano.

#PoemasPenduradosDeFarolas naceu como unha mostra de poesía de compromiso social que a comen os de cada ano lembra temas da sociedade que deben mellorar.

A poesía como instrumento tamén de compromiso e como voz co gra as inxustizas.

A corrupción, a prisión e o exilio por causa das ideas e da liberdade de expresión, a xustiza á carta, a manipulación dos medios de comunicación, o retroceso nas liberdades básicas serán denunciados a través dos versos nesta edición de #PoemasPenduradosDeFarolas que convertirán as luminarias de Guitiriz, de novo, nun libro colectivo de poemas a pé de rúa para a lectura de veciñ@s deste poético concello con esta outra singular iniciativa da NPG Nova Poesía Guitirica.
Os Vilares, Lareira de Soños
Os Vilares, Lareira de Soños


Las opiniones expresadas en este documento son de exclusiva responsabilidad de los autores y no reflejan, necesariamente, los puntos de vista de la empresa editora


PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICACIONES