Opinión en Galicia

Buscador


autor opinión

Editorial

Ver todos los editoriales »

Archivo

Mortadelo e Filemón cumpren 50 anos xunto a Ibañez

martes, 21 de marzo de 2006
Nunha visita recente a Lugo, o xenial debuxante aceptou de bó grado a nosa suxerencia de idear unha historia de Mortadelo tendo como esceario a muralla romana.

Francisco Ibáñez: Es una buena idea, no lo he hecho todavía pero ya que me lo dices lo haré. Lo dibujaré y no te pagaré royalty.

O creador da parella de axentes secretos máis desastrosa e impredecible do expionaxe universal amosase disposto a mantelos activos.

Mortadelo conta con miles de seguidores en todo o mundo. No seu medio século de vida, o persoaxe de Ibáñez foise consolidando como un verdadeiro fenómeno social sen visos de xubilarse.

F.I.: Cuando yo a veces digo a la editorial que me gustaría dejarlo ya, que estoy cansado, que quiero poner jubi… , no me dejan terminar la frase. Me exponen el planning para los dos, tres ó cuatro años siguientes así que estoy viendo por delante otros 50 añitos más y luego ya hablaremos…

En Lugo, Ibáñez fixo a presentación do seu último álbum, que adicou ao carnet de conducir por puntos. O debuxante e guionista de todas as historietas de Mortadelo e Filemón é fonte inesgotable de historias, nas que non perde de vista a actualidade máis candente.

F.I.: Afortunadamente, los temas me los dais los medios de comunicación. Me decís, en estos momentos está en la calle este tema que interesa al público. Entonces, me aprovecho de él y le busco situaciones cómicas.
Es que si no utilizase temas de actualidad, los personajes serían una cosa anodina, pasada de moda, llenos de caspa, de moho. Llegaría ese momento en que el lector escribe al autor pidiendo que cambie de rollo.


Axil, dinámica, animada… Ibáñez non escatima eloxios cando fala da película que lle permitiu ver en corpo e alma os seus persoaxes de tinta.

F.I.: Ví a Benito Pocino y Pepe Villuela en un monitor de televisión y enseguida exclamé: ¡Son ellos, son ellos!. Han nacido para ser Mortadelo y Filemón, indudablemente.
La película en sí fue fabulosa, magnífica. Todos los comics, las historietas pasaron al cine con las ventajas que representan los efectos especiales. Gustó a todas las generaciones. Abuelos, padres, nietos, todo el mundo estaba encantado con la película. Una verdadera satisfacción.


Remata unha conversa entrañable, cun home que desprende humor por todos os poros. A risa acompañao incluso ó facer reconto dos moitos momentos nos que tivo que renunciar a saír coa familia o os amigos para quedar na casa na busca dun novo destino para os seus espías, aínda que sexa un lugar da Mancha, de cuio nome …
E. Nogueira
E. Nogueira


Las opiniones expresadas en este documento son de exclusiva responsabilidad de los autores y no reflejan, necesariamente, los puntos de vista de la empresa editora


PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICACIONES