Unos 250 delegados participarán en el certamen Nations in Bloom, que se celebrará del 3 al 7 de noviembre de 2005 en A Coruña. Fadesa y Caixa Galicia firmaron con el Ayuntamiento un convenio para financiar la organización de este certamen. El convenio fue suscrito, en el Consistorio, por el alcalde de A Coruña, Francisco Vázquez, el director general de Caixa Galicia, José Luis Méndez, y el presidente de Fadesa, Manuel Jove. Ambas entidades aportarán 60.000 euros cada una. En rueda de prensa, Vázquez aseguró que la celebración de este certamen, en el que participarán 30 ciudades de todo el mundo como finalistas, servirá de plataforma para la ciudad y para su proyección desde el punto de vista empresarial. En esta idea, incidieron también el presidente de Fadesa y el director general de Caixa Galicia. El certamen Nations in Bloom pretende fomentar la mejor práctica, innovación y liderazgo para conseguir una comunidad
medioambientalmente viable. En concreto, se valora la mejora del paisaje, la gestión del patrimonio, las prácticas medioambientales sensibles, la participación de la comunidad y la planificación del futuro.
A enquisa publicada hoxe polo Instituto Galego de Estatística (IGE) relativa ás cifras poboacionais de referencia correspondentes ao primeiro semestre de 2025 pon de manifesto que Galicia continúa gañando poboación e rexistrando unha tendencia demográfica positiva. Concretamente, en xullo de 2025, a poboación de Galicia cifrouse en 2.720.738 habitantes, un total de 5.997 persoas máis que a principios dese mesmo ano, o que supón un incremento do 0,22% no semestre. En termos interanuais, a poboación de Galicia incrementouse en case 15.000 habitantes en doce meses, ao pasar das 2.705.832 persoas en xullo de 2024 ás 2.720.738 do mesmo mes de 2025, o que implica un crecemento do 0,55%.
O presidente da Xunta, Alfonso Rueda, tras manter hoxe un encontro co seu homólogo na Rioxa, Gonzalo Capellán, volveu rexeitar a proposta de modelo de financiamento autonómico feita polo Goberno central xa que rompe a solidariedade e a igualdade entre as comunidades. 'No caso de Galicia, saímos especialmente prexudicados porque se rompen principios que para nós son absolutamente irrenunciables como a negociación conxunta, a exclusión de bilateralidades, o mantemento da solidariedade e da igualdade en servizos básicos entre todos os territorios', apuntou. 'Somos algo máis do 6,5% da poboación axustada de España e na nova repartición non chegariamos nin ao 3% dos recursos'.