
La nota de la ABAU estará compuesta por la nota de las materias de la parte obligatoria y las notas de las distintas materias de la parte voluntaria objeto de ponderación. De manera automática, el simulador calculará la nota final de admisión a cada una de las titulaciones del SUG. Además, se pueden seleccionar los cinco grados de más interese para el alumno o alumna.
Hace falta diferenciar la nota de admisión esto es, la calificación final obtenida tras la suma de la nota de bachillerato y de la ABAU y las pertinentes ponderaciones en función de la titulación escogida con la nota de corte, puesto que esta es la nota de acceso a la Universidad del último estudiante que logró la admisión en una titulación con límite de plazas.
Este simulador ya está disponible en la página web de la Consellería, en este enlace.
A Filmoteca de Galicia dedica en febreiro o eixo principal da súa carteleira na sala José Sellier ao ciclo Hiroshi Shimizu, o arte de perderse, realizado en colaboración coa Fundación Xapón, ao tempo que programa o inicio do especial sobre as colaboración entre Béla Tarr e László Krasznahorkai. Outras citas importantes da súa actividade mensual serán a visita de José Luis Guerin dentro da conmemoración dos 20 anos de Cinema en curso e co seu filme Historias del buen valle. A actividade prevista, que conforma o programa número 300 do centro, complétase coa segunda entrega de Territorios mutantes.
Siro López comezou a traballar como delineante na empresa metalúrxica Bazán, máis axiña foi quen de arriscarse para dedicarse de cheo ao mundo da ilustración. A partir de aí, encheu páxinas de diversas publicacións de debuxos, artigos de arte, cultura e humor, salientando o gran traballo que desenvolveu entre 1985 e 2006 en La Voz de Galicia como caricaturista político. Ademais, xunto con outros debuxantes da Comunidade, como Xaquín Marín, participou nunha serie de iniciativas que abriron novas posibilidades profesionais aos humoristas gráficos galegos, como o manifesto En defensa do humor, a publicación da revista Can sen dono, o Museo do Humor de Fene, ou a Praza do Humor da Coruña.