
Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:
El responsable del Gobierno gallego, Alberto Núñez Feijóo, presentó el nuevo servicio de atención para los alumnos, familias y docentes usuarios del libro digital, que permitirá resolver dudas e incidentes tanto de manera remota como presencial.
El servicio está disponible de manera remota a través del teléfono e internet, disponible 24 horas y 7 días a la semana; y de manera presencial a través de puntos físicos de atención o en el domicilio del usuario en caso de que el incidente lo requiera. El valor del contrato de este servicio es de 2,2 millones de euros cada dos años.
El presidente de la Xunta recordó que en Galicia 154 colegios en Galicia están adheridos al libro digital, 60 de ellos incorporados este año académico, un incremento de más del 50% con respecto al curso pasado. Feijóo subrayó que casi 12.000 alumnos y alumnas de 5º de Primaria a 2º de la ESO están recibiendo una enseñanza completamente digital.
Además, adelantó que, a nivel de equipación, comenzarán a distribuirse a lo largo de diciembre y enero los 14.600 ordenadores portátiles para alumnos y los 2.000 para profesores que ya fueron adquiridos.
El presidente de la Xunta anunció que también se ampliarán los contenidos del libro digital, ya que se incorpora un tercer proveedor de contenidos, la Editorial Planeta, que se sumará a Netex y a Edebé.
El titular del Gobierno gallego incidió en que el objetivo de la Xunta es que a finales del 2018 el 100% de los centros públicos de primaria y secundaria tengan un acceso a Internet de 100 megas como mínimo. El presidente destacó que entre julio y noviembre el porcentaje de centros con acceso a internet de alta velocidad se incrementó en 30 puntos porcentuales, del 46% al 76%. Así, incidió Feijóo, la Xunta continua con la hoja de ruta que se aprobó al inicio de este curso, la Estrategia de educación digital 2020.
A conselleira do Medio Rural, acompañada polo director xeral da PAC e do Control da Cadea Alimentaria, Juan José Cerviño, presidiu este mediodía a constitución do Observatorio do sector lácteo de Galicia, órgano colexiado de seguimento, asesoramento, consulta e análise deste eido produtivo. Esta reunión ten lugar trala entrada en vigor do decreto que actualizou a regulación deste órgano e que, entre outros obxectivos, persegue facer un seguimento continuado do sector e mellorar o seu funcionamento. O Observatorio vén funcionando dende a súa creación no ano 2007
En concreto, o programa do Calendario do Libro e da Lectura inaugurará as súas 35 efemérides para o longo de todo o ano o 11 de xaneiro, co Día do usuario/a da Biblioteca e terá como unha das súas datas significativas desde mes, o Día da Ilustración, que se celebra o 30 e está dedicado ao humorista gráfico Siro López. Complétanse as datas significativas coa celebración, o 1 de abril, do Día das artes galegas, que se centra neste 2026 nun dos nosos fotógrafos máis vangardistas e internacionais, o ourensán José Suárez. En todo caso, este festexo estenderase todo o ano cunha ampla oferta de accións, do mesmo xeito que sucederá co Día das letras galegas (17 de maio) que nas bibliotecas xirará ao redor da escritora Begoña Caamaño.