Noticias

Alumnos, familias y docentes usuarios del libro digital dispondrán de un nuevo servicio de atención para resolver dudas e incidencias

El Gobierno gallego anuncia que comenzarán a distribuirse a lo largo de diciembre y enero 14.600 ordenadores portátiles para alumnos y 2.000 para profesores. Casi 12.000 alumnos y alumnas de 5º de Primaria a 2º de la ESO de Galicia están recibiendo una enseñanza completamente digital. Según la Xunta, entre julio y noviembre a porcentaje de centros con acceso a internet de alta velocidad aumentó al 76%.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:

El responsable del Gobierno gallego, Alberto Núñez Feijóo, presentó el nuevo servicio de atención para los alumnos, familias y docentes usuarios del libro digital, que permitirá resolver dudas e incidentes tanto de manera remota como presencial.

El servicio está disponible de manera remota a través del teléfono e internet, disponible 24 horas y 7 días a la semana; y de manera presencial a través de puntos físicos de atención o en el domicilio del usuario en caso de que el incidente lo requiera. El valor del contrato de este servicio es de 2,2 millones de euros cada dos años.

El presidente de la Xunta recordó que en Galicia 154 colegios en Galicia están adheridos al libro digital, 60 de ellos incorporados este año académico, un incremento de más del 50% con respecto al curso pasado. Feijóo subrayó que casi 12.000 alumnos y alumnas de 5º de Primaria a 2º de la ESO están recibiendo una enseñanza completamente digital.

Además, adelantó que, a nivel de equipación, comenzarán a distribuirse a lo largo de diciembre y enero los 14.600 ordenadores portátiles para alumnos y los 2.000 para profesores que ya fueron adquiridos.

El presidente de la Xunta anunció que también se ampliarán los contenidos del libro digital, ya que se incorpora un tercer proveedor de contenidos, la Editorial Planeta, que se sumará a Netex y a Edebé.

El titular del Gobierno gallego incidió en que el objetivo de la Xunta es que a finales del 2018 el 100% de los centros públicos de primaria y secundaria tengan un acceso a Internet de 100 megas como mínimo. El presidente destacó que entre julio y noviembre el porcentaje de centros con acceso a internet de alta velocidad se incrementó en 30 puntos porcentuales, del 46% al 76%. Así, incidió Feijóo, la Xunta continua con la hoja de ruta que se aprobó al inicio de este curso, la Estrategia de educación digital 2020.

R., 2017-11-30

Actualidad

Foto del resto de noticias (mit_ribadavia.jpg) A Mostra Internacional de Teatro de Ribadavia remata cun récord de asistencia de espectadores, chegando case ao 100% da ocupación das localidades no Castelo e cunha participación masiva nas rúas e nas actividades paralelas. O Premio do público recaeu na compañía A PANADARÍA, co espectáculo ELISA E MARCELA, superando por décimas á segunda máis votada, a mexicana Los Colochos con Mendoza. Esta edición destacou pola media alta de asistencia e valoración dos espectáculos, tamén pola proxección internacional e pola repercusión que a MIT está tendo en diversos ámbitos, do económico ao social.
Foto de la tercera plana (xogar_en_verde.jpg) A Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio fomentará que os eventos deportivos sexan cada vez máis sustentable, grazas a liña de acción Xogar en Verde. Trátase dunha iniciativa dentro da campaña Verdear é a actitude, posta en marcha pola Xunta de Galicia, co fin de afrontar os retos e valores de sustentabilidade. A conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Beatriz Mato, visitou esta mañá un taller de fomento de recollida selectiva, no que participaron aos rapaces do campus da Asociación de Fútbol Aficionado da Coruña.

Notas

Case setenta concellos teñen proxeccións cinematográficas este verán nas súas programacións a través do circuíto cultural da Deputación da Coruña. O programa Visións da Rede Cultural leva un amplo abano de películas en 66 proxeccións ata fin de agosto. Parques, prazas ou xardíns de maneira especial convértense neste verán en salas abertas de proxeccións para o programa Visións da Rede Cultural da Deputación da Coruña.
A Amtega convoca a XI edición do Premio ao Mellor Proxecto Universitario con Licenza Libre co obxectivo de achegar aos universitarios galegos ao software libre e ás posibilidades de emprego que lles pode abrir a publicación ou colaboración con proxectos libres. O premio está dotado con 2.250 euros, repartidos nun primeiro premio de 1.500€ e nun segundo de 750 euros, grazas á achega do CIXUG e do GPUL, respectivamente.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania