Noticias

Las fiestas de la Ascensión de Compostela protagonizan el cupón de la ONCE del 25 de mayo

El cupón de la ONCE del 25 de mayo de 2017 promociona la imagen de la capital de Galicia a través de la imagen de un cabezudo delante de la torre de la Berenguela de la Catedral de Santiago, aludiendo a las fiestas populares de Compostela. Se distribuirán 5 milones y medio de cupones a través de los 20.000 vendedores de todos los rincones de España.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación del Concello de Santiago de Compostela:

O salón amarelo do Pazo de Raxoi acolleu a presentación do cupón que a ONCE venderá o vindeiro xoves 25 de maio en todo o territorio do Estado. Na presentación estiveron o alcalde, Martiño Noriega; o delegado territorial da entidade, Manuel Martínez Pan, e o director da Axencia ONCE de Santiago, José Antonio Riveiro Canosa.

O cupón leva a imaxe dun cabezudo diante da Berenguela da Catedral pertencente ás festas do ano pasado. Tal e como destacou Manuel Martínez, "distribuirase un total de 5 millóns e medio de cupóns e estarán en todos os recunchos a través de 20.000 vendedores que temos en toda España".

O delegado territorial tamén destacou que é a "mellor tarxeta de presentación" das festas da Ascensión e lembrou que este tipo de imaxes son "a seña de identidade que caracteriza a ONCE e o mellor tributo para calquera acontecemento festivo, artístico ou cultural".

Pola súa banda, o alcalde de Santiago salientou a súa satisfacción por poder colaborar con esta iniciativa e facelo ademais cunha entidade que realiza un gran labor social. Martiño Noriega engadiu que serve para "reforzar o capital simbólico da cidade e a difusión das festas máis picheleiras".

Fotografía: Gabinete de Comunicación del Concello de Santiago de Compostela

R., 2017-05-19

Actualidad

Foto del resto de noticias (puntogal.jpg) PuntoGal celebra el quinto aniversario de la concesión del dominio por parte de ICANN, el organismo internacional que reglamenta la red. El 14 de junio del año 2013 la asociación finalizó un largo trabajo de preparación, presentación y aprobación de la candidatura, iniciado en junio de 2006, y conseguido con el apoyo de instituciones, asociaciones, empresas y miles de ciudadanos que firmaron solicitando el. gal para la cultura y la lengua gallegas. El dominio celebrará el aniversario con una promoción especial de duración limitada. Entre el 14 y el 17 de junio será posible obtener un .gal por tan sólo cinco euros + IVA como precio máximo.
Foto de la tercera plana (infancia.jpg) Alberto Núñez Feijóo avanzó hoy la nueva convocatoria del Bono Concilia, destinado a financiar plazas de 0 a 3 años en escuelas infantiles. El crédito con el que contará podrá incrementarse en la medida en que sea necesario, con el fin de atender a todas las solicitudes y que haya lista de espera cero para las escuelas infantiles. Este bono se abonará directamente y de manera mensual a las familias y será compatible con otras ayudas destinadas también a pagar la escuela infantil, siempre que no supere el coste de la plaza. En este sentido, podrán optar al bono las familias que tuvieran un hijo o hija después del 31 de diciembre de 2015, y tendrán prioridad aquellos niños y niñas que ya recibiesen el Bono Concilia el año pasado.

Notas

Alfonso Blanco Torrado, Presidente de Xermolos e impulsor da Irmandade Manuel María da Terra Chá, levaba tempo traballando para homenaxear a “Os da Lexía”, os irmáns coruñeses masacrados no ano 1936, que foran detidos en terras de Guitiriz. Arredado momentáneamente da actividade diaria por problemas de saúde, os membros de Xermolos e varios amigos de Alfonso Blanco están a continuar con esta iniciativa, ampliando o obxecto de maneira que sexa tamén unha homenaxe a Alfonso.
A EPS de Enxeñaría do Campus Terra da USC ofrece 50 prazas de nova matrícula no primeiro curso do grao en Paisaxe, un título singular no Sistema Universitario Español e de carácter interuniversitario, que comezará a impartirse o vindeiro curso na EPS de Enxeñaría da USC, que será sede dos dous primeiros anos académicos dun grao, cuxo alumnado deberá completar os dous últimos cursos na Escola Técnica Superior de Arquitectura da Universidade da Coruña.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania