Noticias

La Xunta califica de negativa y desilusionante la propuesta de cuotas para 2017 y apela a la reflexión de los servicios técnicos de la CE

La conselleira do Mar en funciones considera "negativa y desilusionante" la propuesta de cuotas de pesca anuales de la Comisión Europea (CE) para el año 2017 que estima reducir en un 35,9% las posibilidades de pesca de la flota comunitaria para la merluza capturada en aguas ibéricas, frente a un aumento del 2,8% en el caso de la merluza del norte. Rosa Quintana apeló a la reflexión de los servicios técnicos de la CE para mejorar.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:

La conselleira del Mar en funciones, Rosa Quintana, defendió que se tengan en cuenta “al mismo nivel los aspectos sociales, los económicos y los medioambientales” a la hora de establecer las cuotas de pesca anuales por la Comisión Europea. En este sentido, apeló a la reflexión de los servicios técnicos de la Comisión Europea en la tarea de asesoramiento para que esta premisa esté presente en el Consejo de Ministros de Pesca de la UE que se celebrará en diciembre y en el que se decidirán las posibilidades de pesca de los Estados Miembros para lo 2017. De hecho, recordó Rosa Quintana, “el nuevo reglamento de la Política Pesquería Común establece en la misma posición de igualdad los aspectos medioambientales, los sociales y los económicos”.

Así, puso como ejemplo un supuesto sobre la pescada sur y señaló que se se incrementa su TAC (Total Admisible de Capturas) en un 10% en lugar de mantenerlo, se tardará más en conseguir el Rendimiento Máximo Sostenible (nivel óptimo de capturas que puede extraerse de una población de pescados cada año sin perjudicar el stock), pero se podrá mantener al sector pesquero activo. En este sentido, cabe recordar que el que contempla la Política Común de Pesca es que el RMS se consiga cuando sea posible o como límite en el año 2020.

La titular de Mar en funciones valoró esta primera propuesta de la Comisión Europea cómo “negativa y desilusionante” y añadió que “es mucho más exigente” que lo que reflejan los datos de los científicos. En este sentido, y de cara a las negociaciones del Consejo de Ministros de Pesca de la UE de finales de año, Rosa Quintana mostró su confianza en el Gobierno Central para argumentar todos los datos disponibles para mejorar la propuesta inicial de la Comisión Europea.

R., 2016-10-28

Actualidad

Foto del resto de noticias (Frisia_SemanaGal_Cadrada.jpg) A cidade de Leeuwarden, Frisia (Holanda), Capital da Cultura Europea de 2018, acollerá a semana do galego cun amplo programa de actividades. Grazas a Afûk (a institución que promove a lingua e cultura frisia), á Mesa pola Normalización Lingüística e á Fundación Vía Galego coa colaboración da Deputación da Coruña, do Concello de Santiago de Compostela e do Concello de Pontevedra desde o 22 ao 29 de xullo o galego será o protagonista do Pavillón das Linguas. O proxecto Pavillón das linguas (Lân fan Taal) consiste en amosar a diversidade lingüística europea e a existencia de nacións que teñen máis dun idioma, sendo a lingua o elemento máis característico que lle confire identidade propia a unha comunidade de falantes.
Foto de la tercera plana (resurrection.jpg) Máis de 81.000 persoas de 42 países abarrotaron a pasada semana o Concello de Viveiro co Resurrection Fest, xerando uns 2.000 empregos directos e indirectos, e sen ocasionar ningún tipo de incidente durante os catro días que durou a cita. Así o avanzou este mércores, na localidade mariñá, o Deputado de Relacións Institucionais, Álvaro Santos Ramos, xunto á Alcaldesa de Viveiro, María Loureiro García, e o Director do Festival, Iván Méndez Rodríguez. Santos Ramos apuntou que “un ano máis podemos cualificar de éxito rotundo o Resurrection Fest, pois durante catro días 81.350 persoas de 42 nacionalidades diferentes participaron no que xa é o festival de música metal e rock máis importante de España, e un dos máis relevantes de Europa".

Notas

Son 94 imaxes que recollen outras tantas instantáneas do ceo nocturno da man “dun grupo de soñadores que, sendo sensibles ao instinto ancestral de mirarmos cara ao ceo, se lanzaron á procura da noite a rescatar ese tesouro apagado polo malgasto de luz artificial”. Salvador Bará Viñas e Jorge Mira Pérez, profesores do Departamento de Física Aplicada da USC e coordinadores do libro, presentan nestas liñas aos nove fotógrafos e fotógrafas que achegan o seu punto de vista nesta obra editada pola USC.
A obra 'A vida salvaxe', de Gonzalo Hermo, é a gañadora da décimo sexta edición do Premio de Poesía Afundación, un certame que veñen convocando Afundación, o Centro PEN Galicia e a Consellería de Cultura e Educación co obxectivo de favorecer a creación literaria en galego. Licenciado en Filoloxía Galega e doutor en Lingüística pola Universidade de Santiago de Compostela, Gonzalo Hermo é autor dos poemarios 'Crac' e 'Celebración', polo que foi recoñecido co Premio Nacional de Poesía Joven Miguel Hernández no ano 2015 e co Premio da Crítica de poesía galega en 2014.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania