Noticias

La situación económica de Galicia remonta de forma moderada en los primeros meses de 2016

Según el Anuario 2016 presentado por el Foro Económico de Galicia en A Coruña, Galicia remonta en los primeros meses de 2016 de forma moderada su situación económica, aunque los principales retos para asentar este crecimiento pasan por frenar con urgencia la caída demográfica, potenciar los sectores lácteo y pesquero, y mejorar la productividad.

Frenar urgentemente la caída demográfica, mejorar la productividad y el tamaño de las empresas y apoyar, realmente, la potencialidad del sector lácteo y pesquero son algunos de los retos más urgentes que debe abordar Galicia para mantener la senda de la recuperación económica, según se desprende del análisis realizado por el Foro Económico de Galicia y que se presenta en forma de Anuario.

El análisis habla de que la situación económica de Galicia remonta con respecto a 2015 pero lo hace de forma moderada y manteniendo un diferencial respecto a la media estatal. Los editores de este informe, José Luis Gómez y Jorge González Gurriarán, sostienen en sus conclusiones que Galicia no resolverá su grave problema demográfico, sobre todo entre los menores de 34 años, sino es por la inmigración y el freno a la marcha de jóvenes.

Entre las firmas de expertos que colaboran en esta publicación figuran Pedro Puy, Méndez Romeu, Yolanda Díaz, Xavier Vence, Fernando G. Laxe, Santiago Lago, José F. Armesto, Patricio Sánchez, Francisco Carballo, Antón Costas, Joam Facal, Xoaquín F. Leiceaga, Elena Muñoz, Teresa Pedrosa y Albino Prada.

Nota de prensa del Foro Económico de Galicia:

O Anuario 2016 ofrece unha interesante batería de propostas para reposicionar Galicia i evitar que siga a perder peso económico e demográfico no novo contexto español i europeo. O traballo está coordinado por Jorge González Gurriarán e José Luis Gómez e contén análises e propostas de Xavier Vence (BNG), Pedro Puy (PP), José Luis Méndez Romeu (PSdeG-PSOE), Yolanda Díaz (AGE), Fernando González Laxe, José Francisco Armesto Pina, Patricio Sánchez Fernández, Santiago Lago Peñas, Francisco Carballo, Antón Costas, Joam Facal, Xoaquín Fernández Leiceaga, Elena Muñoz, Teresa Pedrosa e Albino Prada, así como dos dous coordinadores.

O documento resume a situación económica actual de Galicia, os problemas dos seus dous principais mercados internacionais (Francia e Portugal), a mirada dende Cataluña, como encarar novo modelo de Estado, propostas de cambios ao sistema actual de financiamento autonómico, a potencia do apoio ao emprendemento, a proposta dunha nova política de infraestruturas e transporte, a proposta dos presupostos da Xunta para 2016 e as estratexias para afrontar as ameazas do paro, o envellecemento e a baixa natalidade.

Fotografía y más información en: http://www.foroeconomicodegalicia.es/actividades/anuario-2016-unha-ollada-de-modernidade-para-galicia/

R., 2016-04-29

Actualidad

Foto del resto de noticias (CatasdeGalicia_gala.jpg) Los viticultores, bodegueros, enólogos y sumilleres más distinguidos de Galicia se dieron cita en el Parador de Santo Estevo de Ribas de Sil para asistir a una nueva edición de las Catas Oficiales de Vinos y Aguardientes de Galicia, el evento más importante para el sector vitivinícola de la comunidad. A través de este veterano certamen, la Consellería do Medio Rural buscaba nuevamente identificar y premiar a los mejores caldos elaborados fundamentalmente con uvas de variedades autóctonas, dotados de un carácter único y una personalidad reconocible. Para esta trigésima Cata de Vinos de Galicia se batían todos los records en cuanto a número de inscritos, con 363 muestras finales de blanco y tinto.
Foto de la tercera plana (gandaria_2.jpg) A comisión territorial de seguros agrarios reuniuse hoxe na Consellería do Medio Rural e valorou os avances neste ámbito en Galicia. Entre os datos destacados, a directora xeral de Gandaría, Agricultura e Industrias Agroalimentarias, Belén do Campo, sinalou os cinco millóns de euros que este ano achegaranse para subvencionar as distintas liñas de seguros en Galicia. Trátase da cantidade máis alta dos últimos seis anos. De feito a Xunta de Galicia fixo un importante esforzo para compensar a baixada de 10 puntos porcentuais que aplicou o Ministerio a todas as liñas de seguro agás a retirada de cadáveres.

Notas

O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG) e a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega) organizan desde finais de xullo ata setembro un total de 30 xornadas sobre robótica, pilotaxe de drons e creación de personaxes para videoxogos enmarcadas no programa “Tech Kids” para fomentar o interese pola ciencia e a tecnoloxía entre a mocidade galega.
A Rede Galega de Música ao Vivo (RGMV) inicia mañá a nova programación para o segundo semestre do ano con dous concertos de verán, que terán lugar na sala A Ventana de Laxe, onde actuará o grupo feminino Ejazz ás 23,30 h., e no Náutico do Grove, no que soará a homenaxe ao rock hispano dos anos 60 a cargo de Los Mecánicos a partir da medianoite. Ambas citas, programadas en locais a carón da praia como parte da oferta cultural galega.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania