
Así lo aseguró la concejala de Urbanismo de Santiago, María Pardo, quien ha precisado que está previsto que la colocación de los andamios comience después de las fiestas del Apóstol de este año para no interferir en los tradicionales fuegos. Sin embargo, la evolución del plan de obra a lo largo de este periodo "condicionará" la celebración de los fuegos del próximo año, que podrían verse dificultados por las obras.
María Pardo ha explicado que esta intervención es "fundamental" para la eliminación de humedades y la solución de algunos problemas de conservación en la basílica. Las humedades amenazan con deteriorar el Pórtico de la Gloria y son "indispensables" para iniciar su recuperación. En la planta baja del cuerpo central también se realizará alguna obra de sustitución de carpinterías, con el fin de recuperar antiguas ventilaciones y evitar condensaciones en el Pórtico.
La financiación de esta obra tiene su base en el convenio firmado en 2011 entre el Consorcio de Santiago y la Fundación Catedral. En 2013 el Consorcio habilita una partida de 506.060 euros para financiar la obra y en 2014 habrá 1,4 millones adicionales.
Tivo lugar a xornada 'Deputados por un día', na que os escolares galegos levaron ao hemiciclo as súas propostas para mellorar a sociedade. Os catro representantes dos colexios, un por provincia, compartiron na Cámara as súas reflexións sobre a convivencia, o tema arredor do que xira este curso o programa educativo Abraza tus valores, e a relación dos menores coas tecnoloxías. Participaron máis de 8.300 escolares de entre 4 e 12 anos de 83 centros públicos, concertados e privados de Galicia (Arquitecto Casas Novoa de Santiago, o CEIP Plurilingüe A Gándara, de Monforte de Lemos, o CEIP Plurilingüe Irmáns Villar, de Ourense e o CEIP Plurilingüe de Cerdeiriñas, de Piloño).
A actividade levada a cabo pola Axencia de Protección da Legalidade Urbanística (APLU) para protexer o medio ambiente e o patrimonio natural e paisaxístico galego permitiu o pasado ano a reposición da legalidade en 121 actuacións en toda Galicia. Estas reposicións foron resultado do labor do equipo inspector do organismo adscrito á Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas, e repartíronse principalmente na provincia de Pontevedra, con 60 actuacións, seguida da Coruña con 30, Lugo con 21 e Ourense con 10.