Noticias

El conselleiro de Cultura e Turismo defiende la gestión de los albergues y dice que dormir al aire libre es una aventura del Camino

El conselleiro de Cultura e Turismo, Roberto Varela, ha defendido la gestión de las plazas de los albergues que ha hecho la Xunta y ha considerado, ante las críticas por la falta de lugares para pasar la noche, que "la aventura forma parte del Camino" y dormir al aire libre es una de las "emociones" de esta experiencia. A Coruña acoge el congreso internacional El Camino de Santiago: Encrucijada de lenguas y culturas.

El conselleiro de Cultura e Turismo, Roberto Varela, ha defendido la gestión de las plazas de los albergues que ha hecho la Xunta y ha considerado, ante las críticas por la falta de lugares para pasar la noche, que "la aventura forma parte del Camino" y dormir al aire libre es una de las "emociones" de esta experiencia. Preguntado acerca de las quejas de peregrinos por la falta de espacio en los albergues, Varela ha explicado que "se duplicaron las plazas" pero que el actual es un momento "de pico" de demanda, como es la semana del Apóstolo", y "puede ocurrir que incluso los albergues temporales no satisficiesen" las necesidades.

No obstante, el conselleiro de Turismo ha mostrado su deseo de que "la situación se limite a estos días de especial afluencia" y, asimismo, ha recordado el compromiso del Gobierno gallego de "hacer el mejor Xacobeo de la historia".

En relación a los datos de afluencia de peregrinos en la capital gallega en los últimos días, ha declarado que "las estadísticas hablan por sí solas" y ha resaltado que en el 2010 ha llegado a Santiago "el mayor número de visitantes de la década."

Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:

O director xeral de Promoción e Difusión da Cultura, Francisco López, inaugurou na Facultade de Filoloxía da Universidade da Coruña o XLV Congreso Internacional da Asociación Europea de Profesores de Español, baixo o título ‘El Camino de Santiago: Encrucijada de lenguas y culturas’ no que destacou a aposta da Xunta de Galicia de “crecer na calidade creativa”.

Así mesmo, o director xeral lembrou a celebración neste ano Xacobeo 2010 do Ano do Libro e da Lectura e amosou a vontade da Consellería de Cultura e Turismo de progresar “na busca científica, na información divulgativa e na profesionalización dos sectores baseados na palabra”.

Francisco López destacou na inauguración do Congreso “o espírito das rotas de peregrinación guiadas por algo máis que o material e os seus avatares”, e cualificou a iniciativa como “unha aproximación ao mundo da palabra, do entendemento, da construción de algo común a través da verdadeira intelixencia”. Asemade, expresou o seu desexo de que as conferencias acaden “novas perspectivas e a confianza na cultura como o gran vehículo que transporta o benestar”.

O director xeral recoñeceu o traballo das “persoas que se dedican profesionalmente a darlle impulso e vixencia práctica ao coñecemento da lingua que nos une dentro do estado español e con toda a comunidade hispanofalante, que nos permite ter presenza no mundo desde a diversidade e a identidade”. Así mesmo, valorou o esforzo dos medios, editores, ilustradores e libreiros que acadaron “unha lingua de expresión e creación que se entende con todas as demais do planeta”.

R., 2010-07-26

Actualidad

Foto del resto de noticias (caixagalicia_caixanova_dir3.jpg) El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, ha anunciado que su Gobierno remitirá al Parlamento gallego un proyecto de ley para modificar la Ley de Cajas de Galicia -que introduce una disposición transitoria- para su aprobación "inmediata" con el objetivo de dar "seguridad jurídica" a la fusión de Caixa Galicia y Caixanova, que "deberá estar operativa" el 1 de diciembre de 2010.
Foto de la tercera plana (arcade_fire.jpg) Un total de 316 personas "velarán por la seguridad" del MTV Galicia 2010 que reunirá, el domingo, día 5 de septiembre, en el Monte do Gozo de Santiago de Compostela, a unos 25.000 asistentes para disfrutar de los conciertos que ofrecerán los grupos Arcade Fire, Echo & The Bunnymen, The Temper Trap y los gallegos Cornelius 1960, en el marco del Xacobeo 2010.

Notas

A convocatoria para o curso escolar 2010-2011 ten unha dotación orzamentaria de 800.000 euros e está dirixida aos centros de titularidade pública de Galicia para o fomento do uso do galego nas aulas.
A secretaria xeral de Modernización e Innovación Tecnolóxica da Xunta de Galicia, Mar Pereira, cualifica de "ambiciosos pero alcanzables" os obxectivos da Axenda Dixital de Galicia para acadar un crecemento sostible e converxer con Europa 2020 a través das TIC. 2014.gal foi presentado no 49º Congreso FITCE.
AGENDA
Agenda de Galicia Digital
BUSCADOR


Editorial

Emancipación: As cambiantes condicións de vida reflíctense día a día na sociedade, sendo ...
  • Agenda de actos.
  • Teléfonos de interés.
  • Crea tu agenda.
PATROCINIO
Diputación de Lugo
Diputación de Ourense
PUBLICIDAD
WEBS DE GALICIA
Promoci�n Webs
FOTOGRAFÍA
Certame Muralla
PUBLICIDAD
Deputación de Lugo
PUBLICIDAD
Rueda Rueda
PUBLICACIONES
Publicaciones
Ranking Alexa
ALEXA
Para navegar más eficazmente:
Alexa
más información