Noticias

El sindicato CC.OO. denuncia que la Ley de reformas urgentes del trabajo autónomo olvida cuestiones de gran importancia

El sindicato CC.OO. lamenta que el Gobierno rechazara todas las enmiendas que supondrían mejoras y respondían a las necesidades de los trabajadores y trabajadoras autónomas con la entrada en vigor de la Ley de reformas urgentes del trabajo autónomo. CCOO considera que las medidas suponen un avance, pero no cambios estructurales ni grandes progresos para los autónomos.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de CC.OO.-Galicia:

O sindicato lamenta que o Goberno rexeitase todas as emendas que suporían melloras e respondían ás necesidades dos traballadores e traballadoras autónomas.

Con todo, CCOO coida que hai puntos positivos na lei, como a bonificación do 100% da xubilación para os autónomos que contraten polo menos un empregado, a tarifa plana de 50 euros para as mulleres que volven tras a baixa de maternidade e a dedución das comidas.

Pola contra, o sindicato non comparte a ampliación da tarifa plana de seis meses a un ano, pois vai supor un custo de mil millóns de euros anuais nos orzamentos xerais do Estado (OXE).

Ademais, a normativa continúa a presentar carencias, como non vincular as cotización cos ingresos reais —para mellorar as pensións ou facer mais accesible a prestación por cesamento de actividade.

CCOO entende que os esforzos se deben centrar na reforma do réxime especial de autónomos (RETA), cuestión aberta nunha subcomisión do Congreso, aínda sabendo que o Senado rexeitou en bloque emendas presentadas por algunha organización de autónomos.

Por último, desde CCOO deféndese que é necesario avanzar na lexislación das condicións dos traballadores autónomos economicamente dependentes (TRADE) e lograr que algunhas bonificacións en cotizacións estean a cargo dos OXE e non da Tesouraría da Seguridade Social.

R., 2017-10-31

Actualidad

Foto del resto de noticias (cig_campana_dereitos_profes.jpg) CIG-Ensino recorrerá todos los centros educativos durante el segundo trimestre del año para sacar de nuevo a la luz la necesaria "restitución de los derechos arrebatados" a los docentes con la excusa de la crisis económica. La campaña persigue avivar el debate entre el profesorado sobre los recortes aplicados en la última década y que CIG recoge en 10 medidas concretas para su restitución.
Foto de la tercera plana (fitur_2018_reyes.jpg) El presidente de la Xunta asegura que las obras de conservación y rehabilitación del conjunto monasterial de Oseira supondrán "un impulso económico y cultural" para esta zona y el resto de Galicia. Más de 76.500 visitantes pasaron por el expositor de Galicia a lo largo de la 38ª edición de la Feria Internacional de Turismo (Fitur), celebrada entre el 17 y el 21 de enero en Madrid, lo que supone 1.000 más que en 2017 y un "máximo histórico de afluencia".

Notas

As novelas Leonardo e os fontaneiros e Anagnórise contarán este ano con cadansúa adaptación teatral a cargo de Ubú Teatro e Limiar Teatro, que tamén levará a escena a vida de María Victoria Moreno. A editorial Galaxia promove as pezas dentro da súa programación co gallo do Día das Letras Galegas dedicado á autora, fundadora e codirectora da súa colección infantil, Árbore.
A Deputación Provincial impulsa con 350.000 euros a promoción de Lugo como cidade universitaria e a progresiva internacionalización do Campus Terra da USC, así como a captación de novo alumnado a través da habilitación dun plan de bolsas orientado a cubrir gastos de matrícula, a oferta de posgraos oficiais, a docencia semipresencial a través da unidade e-Terra, a divulgación científica ou prácticas de campo.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania