Noticias

El Consello da Cultura Galega promueve el debate en torno a las Irmandades da Fala en un congreso el 18 y 19 de octubre

"Cultura e política na España de entreguerras" pone en el foco del debate la aparición de las Hermandades del habla, fundadas en 1916 y "refundadas" en 1918. Coincide con un período de profundos cambios en España y en Europa, por la I Guerra Mundial y por la crisis en el Estado de la Restauración en España, especialmente aguda durante el año 1917.

Nota de prensa del Consello da Cultura Galega (CCG):

Despois dun primeiro encontro, realizado en outubro de 2016, no que se analizou o movemento das Irmandades no plano europeo e de modo comparado, este segundo encontro céntrase no espazo ibérico no período de entreguerras, co obxectivo de analizar as semellanzas e contrastes entre os diversos proxectos nacionais xurdidos naquela época (Cataluña, Euskadi, Galicia) e tamén a posición dalgúns intelectuais de referencia ante a cuestión nacional, tanto en España (Ortega y Gasset, Pardo Bazán), como en Portugal (Teixeira de Pascoaes).

No vindeiro ano 2018, terá lugar un terceiro encontro sobre as Irmandades da Fala e as comunidades galegas no exterior, nas repúblicas americanas.

Fotografía: Consello da Cultura Galega (CCG)

R., 2017-10-11

Actualidad

Foto del resto de noticias (incendio_monte_pindo_noche.jpg) Feijóo valora la disposición del Gobierno central de aprobar un paquete de ayudas que se compatibilizarán con la hoja de ruta trazada en la comisión postincendios, así como en la reunión que tendrá lugar entre la Delegación del Gobierno, la Xunta y las diputaciones. Hace hincapié en que el Gobierno gallego ya está trabajando de cara a el futuro. ”Y eso implica dar respuesta a los afectados, a los ciudadanos y a la naturaleza“.
Foto de la tercera plana (30_aniversario_camino_santiago.jpg) Feijóo destacó que en el 2021 Compostela volverá a ser la capital del mundo. “Estamos preparados para eslabón”, dijo, recordando que el Plan director y estratégico del Camino de Santiago puesto en marcha en el 2015 pretende, con un presupuesto de 56 millones de euros, entre otros objetivos, la promoción intensa de los nueve itinerarios xacobeos.

Notas

O titular da Xunta incide en que, lonxe de ser un problema sectorial ou un problema territorial, o brexit é un reto colectivo que debe afrontar toda Europa. Feijóo participou na inauguración do seminario "Brexit: por que ameaza o sustento das comunidades pesqueiras de toda Europa?" e salienta que este golpe á pesca europea tamén afectaría a Galicia.
O proxecto AAMA de Francisco Ramallo gaña a V Convocatoria de Intervencións Artísticas neste espazo, convocada entre os participantes do último Encontro de Artistas Novos. O artista pretende que esta iniciativa se converta nunha ferramenta para loitar contra o esquecemento arquitectónico, á vez que nun lugar de investigación e reflexión.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania