Noticias

Críticas de los políticos gallegos a la decisión de la Fundación Francisco Franco de cerrar el Pazo de Meirás por razones de seguridad

La Fundación Nacional Francisco Franco ha anunciado la cancelación de las visitas al Pazo de Meirás "por motivos de seguridad", según ha publicado en su página web. El Concello de Sada reclama a la Xunta de Galicia que sancione a la familia Franco por esta situación y la Asociación por la memoria histórica insta a la Xunta a actuar ante una Fundación Franco que se está "riendo de Galicia". El PPdeG también critica esta actitud y sostiene que "Lo mejor que podría hacer la Fundación Franco es disolverse". El PSdeG denuncia los desafíos de la familia Franco y pide la reapertura del pazo.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación del PSdeG:

A portavoz de Cultura do Grupo Socialista, Concepción Burgo, cualificou de “vergonzante” a resposta do Executivo autonómico aos desafíos da familia Franco. Burgo reclamou “sancións inmediatas” polo incumprimento da obriga de permitir visitas ao Pazo de Meirás e acusa ao Executivo de “dilatar o problema ao limitarse a abrir expedientes que tardan meses en prosperar”.

Sinalou que o Executivo debe “actuar de inmediato para garantir a reapertura” do inmoble declarado BIC, xa que o contrario supón “a vulneración da Lei de Patrimonio Cultural”, cando non “poñer escusas e mirar para outro lado”. A responsable socialista anunciou iniciativas parlamentarias para garantir as visitas ao inmoble e sumarse á reclamación para que a familia devolva o patrimonio cultural galego no seu poder.

Considera “unha vergonza” que o Executivo “fale de reconciliación por donar un inmoble” xa que, dixo, “devolver un inmoble expoliado é de xustiza, non ten nada que ver con pedir perdón polos crimes do franquismo”. “Falar de reconciliación -dixo- seméllase moito a rogarlle á familia do ditador, á que non se atreven a enfrontarse, que lles saque dun apuro do que non saben cómo saír”.

Cualificou tamén de “vergonza” que “agora se lles ocorra pedir a donación do inmoble expoliado”, o que “evidencia que ou ben saben algo que teñen que explicar ou ben están facendo algo moi parecido a bailar a danza da chuvia para rematar coa seca e os incendios forestais”.

Fotografía: Gabinete de Comunicación del PSdeG.

R., 2017-09-08

Actualidad

Foto del resto de noticias (divinas_palabras_revolution.jpg) El Centro Dramático Galego (CDG) celebra el Día das Letras Galegas en Madrid, con la primera de las 11 representaciones de Divinas Palabras Revolution que tendrán lugar en el Teatro Español hasta el 27 de mayo. Se trata de la primera adaptación al gallego de la conocida obra de Ramón María del Valle-Inclán, que también aquí será escenificada en nuestro idioma, con sobretítulos en castellano. Además, esta versión contemporánea de Divinas palabras, que Xron dirigió para el CDG, llega al Teatro Español 85 años después del estreno de la obra original, que tuvo lugar en 1933 en ese mismo espacio.
Foto de la tercera plana (internet_2.jpg) La Agencia para la Modernización Tecnológica de Galicia (Amtega) celebra el Día de internet con una programación especial de actividades en las de Aulas CeMIT, que se suma a las iniciativas que diariamente se realizan en la Red hasta conformar una oferta de 280 actividades y 1.600 horas de formación. Entre el 21 y el 31 de mayo, junto con la programación habitual, se ofrecerá un catálogo actividades orientadas a facilitar el uso de los servicios digitales, evitar el ciberacoso e informar sobre el nuevo Reglamento de Protección de Datos.

Notas

“Docente excepcional, María Victoria Moreno foi unha escritora que axudou a conformar o sistema literario infantil e xuvenil nun contexto adverso, polo que podemos afirmar que foi pioneira desta literatura”. Así comezaba a profesora Blanca Roig Rechou a súa intervención no acto do Día das Letras Galegas que cada ano celebra a Universidade de Santiago, nun concorrido acto no Salón Nobre de Fonseca presidido polo reitor Juan Viaño e coa asistencia de numerosas autoridades académicas, políticas e civís.
Varela Producciones, la Compañía de Teatro de Blanca Marsillach, y la Obra Social “la Caixa” llegan a Vigo para presentar Entre versos y Marsillach, un proyecto de artes escénicas para uno de los colectivos con un rol más importante de nuestra sociedad: las personas mayores. La presentación a medios tendrá lugar el 25 de mayo en el Auditorio Municipal de Vigo.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania