Noticias

Críticas de los políticos gallegos a la decisión de la Fundación Francisco Franco de cerrar el Pazo de Meirás por razones de seguridad

La Fundación Nacional Francisco Franco ha anunciado la cancelación de las visitas al Pazo de Meirás "por motivos de seguridad", según ha publicado en su página web. El Concello de Sada reclama a la Xunta de Galicia que sancione a la familia Franco por esta situación y la Asociación por la memoria histórica insta a la Xunta a actuar ante una Fundación Franco que se está "riendo de Galicia". El PPdeG también critica esta actitud y sostiene que "Lo mejor que podría hacer la Fundación Franco es disolverse". El PSdeG denuncia los desafíos de la familia Franco y pide la reapertura del pazo.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación del PSdeG:

A portavoz de Cultura do Grupo Socialista, Concepción Burgo, cualificou de “vergonzante” a resposta do Executivo autonómico aos desafíos da familia Franco. Burgo reclamou “sancións inmediatas” polo incumprimento da obriga de permitir visitas ao Pazo de Meirás e acusa ao Executivo de “dilatar o problema ao limitarse a abrir expedientes que tardan meses en prosperar”.

Sinalou que o Executivo debe “actuar de inmediato para garantir a reapertura” do inmoble declarado BIC, xa que o contrario supón “a vulneración da Lei de Patrimonio Cultural”, cando non “poñer escusas e mirar para outro lado”. A responsable socialista anunciou iniciativas parlamentarias para garantir as visitas ao inmoble e sumarse á reclamación para que a familia devolva o patrimonio cultural galego no seu poder.

Considera “unha vergonza” que o Executivo “fale de reconciliación por donar un inmoble” xa que, dixo, “devolver un inmoble expoliado é de xustiza, non ten nada que ver con pedir perdón polos crimes do franquismo”. “Falar de reconciliación -dixo- seméllase moito a rogarlle á familia do ditador, á que non se atreven a enfrontarse, que lles saque dun apuro do que non saben cómo saír”.

Cualificou tamén de “vergonza” que “agora se lles ocorra pedir a donación do inmoble expoliado”, o que “evidencia que ou ben saben algo que teñen que explicar ou ben están facendo algo moi parecido a bailar a danza da chuvia para rematar coa seca e os incendios forestais”.

Fotografía: Gabinete de Comunicación del PSdeG.

R., 2017-09-08

Actualidad

Foto del resto de noticias (accesibilidad.gif) La Comisión de Ordenación Territorial del Parlamento aprobó una proposición no de Ley del PSdeG para urgir a la Xunta a aprobar, antes de julio de 2018, el Reglamento de desarrollo de la Ley de Accesibilidad y el código técnico de accesibilidad. El PSdeG dice que el retraso en el desarrollo de la norma provoca inseguridad jurídica
Foto de la tercera plana (cidade_da_cultura_iluminada.jpg) El conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, presidió la primera reunión de trabajo para la planificación de la acción cultural de la comunidad para los próximos cuatro años. Esta reunión -en la que participaron representantes de los campos musical, del libro, de las artes plásticas, del audiovisual y de la gestión cultural- se enmarca dentro de los múltiples encuentros de ámbito territorial y sectorial previstos.

Notas

O programa Ponnos verde! levarase a cabo todos os sábados entre o 2 de decembro e o 24 de marzo, con parada nas vacacións de Nadal. Trátase dunha iniciativa da Fundación Cidade da Cultura, co apoio da Fundación USC Deportiva e o patrocinio de Viaqua para implicar á poboación na conservación ambiental.
O Palacio de Santa Bárbara convértese ata o 26 de novembro no epicentro do sector artesanal galego, cunha selección de pezas de máis de 50 profesionais. Expóñense os complementos de moda e bixutería elaborados no marco do proxecto Enredadas, galardoado na última edición dos Premios Nacionais de Artesanía.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania