Noticias

Quiroga (Lugo) acoge el 15 de abril el encuentro infantil y el certamen Celtibérico de Bandas de Gaitas, en el marco de la Feria del Vino

La localidad lucense de Quiroga acoge el Encuentro Infantil y Certamen Celtibérico de Bandas de Gaitas que el ayuntamiento celebra como anticipo de la Feria del Vino, el 15 de abril. Se prevé la participación de 11 bandas de gaitas y más de 450 gaiteros, incluida la banda anfitriona de San Martiño de Quiroga.

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:

La Delegación Territorial de la Xunta en Lugo, acogió la presentación del Encuentro Infantil y Certamen Celtibérico de Bandas de Gaitas que celebra el ayuntamiento de Quiroga en el marco de la Feria del Vino.

En el acto participaron el delegado territorial de la Xunta, José Manuel Balseiro; el alcalde de Quiroga, Julio Álvarez; el de Manzaneda, Félix Domínguez y el director de la Escuela de Gaitas de la Diputación de Ourense, José Luis Foxo.

En esa jornada está prevista la participación de 11 bandas de gaitas y más de 450 gaiteros, incluida la banda anfitriona de San Martiño de Quiroga. Además, servirá como inicio de la programación de la Feria del Vino que acoge cada año esta localidad.

Hace falta señalar que este certamen se organiza en tres fases y cuenta con la colaboración de los ayuntamientos de Quiroga, Manzaneda y Ribadavia, así como de la Escuela de Gaitas de la Diputación ourensana; se celebra coincidiendo con las ferias del vino de Quiroga y O Ribeiro así como con el tradicional Encuentro de Bandas de Gaitas de la Estación de montaña de Manzaneda.

Segundo explicaron, el objetivo de este evento es difundir la música como forma de expresión cultural y artística, y hacerlo también entre las generaciones más nuevas". De hecho, el campeonato se formula como un complemento educativo a la enseñanza recibida en las aulas de gaita o percusión y, por ello, tienen protagonismo especial las formaciones de estudiantes de gaita en edades infantiles y juveniles.

R., 2017-03-31

Actualidad

Foto del resto de noticias (campa_2018.jpg) Case 1500 rapaces e rapazas, de entre 9 e 17 anos, de estadía nos campamentos de verán da Xunta de Galicia, participaron ao longo dos meses de xullo e agosto na edición 2018 do programa de dinamización lingüística ‘O galego campa!’. Trátase dunha iniciativa que comparte un dos obxectivos prioritarios establecidos no Plan de dinamización da lingua galega na mocidade: a dinamización lingüística do galego no tempo de lecer da xente nova. As actividades chegaron, do 26 de xullo ao 13 de agosto, a un total de 15 campamentos incluídos na campaña.
Foto de la tercera plana (tremenda_jauria.jpg) O reguetón feminista e combativo das madrileñas Tremenda Jauría suporán este sábado, día 18, un divertido e comprometido alfinete festeiro para pechar o Atardecer no Gaiás de 2018. Precisamente, este ciclo de concertos do verán, ao aire libre e de balde caracterizouse nesta edición por contar cun especial peso das voces femininas —maioría entre as súas 21 actuacións— e concedeulle máis espazo as cada vez máis emerxentes músicas urbanas. Para este gran fin de festa, a banda despregará tamén o seu repertorio de merengue-punk ‒contan cunha atrevida versión neste rexistro de La línea del frente de Kortatu‒e electro-cumbia con ritmos tropicais e letras sociais.

Notas

A Consellería de Sanidade informa que elévase a oito, tras un novo ingreso rexistrado no Chuvi durante a pasada madrugada, as persoas ingresadas nos centros hospitalarios, logo do accidente ocurrido nun dos concertos do festival do Marisquiño. Catro dos feridos están no Hospital Álvaro Cunqueiro (un deles na UCI), tres no Hospital Povisa, e un no Complexo Hospitalario Universitario de Santiago.
O presidente da Asociación Provincial de Empresarios de Hostelería e Turismo de Lugo (Apehl), Cheché Real, anunciou esta mañá que a entidade vai participar de novo en La Vuelta a España, co posto de …E para comer, Lugo, da man de Turismo de Galicia. Na mesa da presentación oficial sentaron a conselleira do Medio Rural, Ángeles Vázquez; a directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, e o director de La Vuelta, Javier Guillén.
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania