Noticias

En Marea califica el plenario 17D como un paso más en la consolidación de la formación política

Más de un millar de personas se inscribieron en el Plenario 17D que En Marea considera como un paso más hacia la consolidación de la formación política en Galicia. Luis Villares, portavoz parlamentario de En Marea y excandidato a la Xunta, aclara que la intención de esta reunión no es politizar la crítica sino politizar la ilusión para "organizar esa maioría social que quere unha Galicia mellor".

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de En Marea:

O portavoz parlamentario de En Marea explicou que a intención para este Plenario "é responder ás demandas que a xente nos foi facendo en todas as reunións que mantivemos coa cidadanía desde que chegamos ao Parlamento de Galicia". Villares sinalou que a intención coa celebración do plenario non é "politizar a crítica, senón politizar a ilusión para organizar esa maioría social que quere unha Galicia mellor". Subliñou Villares que o plenario é tamén "a demostración do ánimo participativo que ten En Marea para seguir sumando máis xente a este proxecto político".

Luís Villares e Maria José Bóveda presentaron o Plenario de En Marea que se celebra o sábado 17 de decembro na Facultade de Filoloxía de Santiago de Compostela, entre as 10.00 e as 19.00. Tanto o voceiro parlamentario de En Marea como a integrante de Coordinadora sinalaron que este Plenario é un chanzo máis nun proceso aberto dun proxecto político baseado na democracia e na xustiza social.

María José Bóveda explicou que a inscripción xa superara ampliamente o millar de inscritos á hora de celebración da rolda de prensa (12.00). Bóveda sinalou que o proceso de inscrición permanecerá aberto e que será utilizado no futuro como un dos medios fundamentais para participar nas actividades e na toma de decisións de En Marea.

Para Luís Villares, o plenario é un paso na consolidación de En Marea como "proxecto político en movemento e unha demostración de participación". Villares apuntou que o mesmo "feito de que en menos dunha semana se inscriban máis de mil persoas, tendo en conta o intenso ano político que levamos, quere dicir que a xente ten ganas de participar e que respalda a construción deste proxecto político aberto e participativo".

Fotografía: Gabinete de Comunicación de En Marea

R., 2016-12-16

Actualidad

Foto del resto de noticias (Principais-grupos-tematicos.jpg) Personal investigador del grupo de Estudios para la Prehistoria del NW Ibérico-Arqueología, Antigüedad y Territorio de la USC (GEPN-AAT) acaba de publicar el primer análisis detallado sobre el inventario del arte rupestre de Galicia. El estudio aborda cuestiones como el número de rocas que conforman el fenómeno rupestre gallego, su composición temática o su distribución geográfica. Carlos Rodriguez Rellán, Alia Vázquez Martínez y Ramón Fábregas Valcarce evaluaron el Preinventario del Servicio de Arqueología de la Dirección General del Patrimonio Cultural de la Xunta de Galicia.
Foto de la tercera plana (victoria_moreno.jpg) La Biblioteca Pública de Lugo acoge la exposición central de las Letras Gallegas 2018, que ahonda en el universo literario de María Victoria Moreno a través de ilustraciones realizadas sobre ocho obras de la autora. 'María Victoria Moreno. Paisaxes e personaxes' es el título del proyecto expositivo, promovido por la Consellería de Cultura y Educación baja la coordinación del humorista gráfico, pintor e ilustrador David Pintor. Después de recorrer la capital de Galicia, Pontevedra y A Coruña, la muestra llega a Lugo para difundir entre la ciudadanía el legado literario de María Victoria Moreno. Para eso, se exhiben ocho paneles con ilustraciones de los personajes principales y de los escenarios de ocho de sus libros.

Notas

El Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) organiza, a través del Instituto de Ciencias del Patrimonio (Incipit), el primer seminario internacional de formación doctoral en España en el marco del proyecto europeo CHEurope (2017-2020), financiado por H2020 dentro del programa Marie Sklodowska-Curie Actions (ITN).
ITG, Instituto Tecnológico de Galicia, es el único centro de investigación gallego que participa en AGERAR, el proyecto europeo de referencia en almacenamiento y gestión de energías renovables en el sector residencial y comercial que se ha presentado esta mañana en A Coruña. AGERAR tiene como objetivo principal promover la eficiencia energética y criterios de sostenibilidad en microrredes comerciales y residenciales
ACTUALIDAD  
PORTALES  
SERVICIOS  
ENLACES  

RSS Válido

PUBLICIDAD
Deputación de Ourense
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania